Pagina's

maandag 19 oktober 2020

Zomerzoen

  Hallo allemaal,


Vandaag nog een zomers kaartje van mij.



Voor de basis heb ik de gave Dutch Doobadoo Shape Art Charlotte gebruikt. Echt een superleuke mal in een mooi formaat. Niet al te groot. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit rose cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier To the Beach.


Shape Art Charlotte
470.713.201
470.713.201 Shape Art Charlotte
 
 

In het midden van de kaart heb ik een blauwe mal van Noor! Design geplakt. Achter deze mal heb ik nog een borderrand geplakt. De stempel is van Magnolia en heb ik gekleurd met copics.
 


Bij het designpapier is ook een bijpassende set labelvellen. De tekst Zomerzoen komt uit één van de labelvellen .
 

Ook de labelvellen komen uit de Labelvellen To the Beach.
  
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten