Pagina's

zondag 11 oktober 2020

Merry Christmas


vandaag laat ik jullie deze kerstkaart zien die ik heb gemaakt met de DutchDoobadoo collectie van september. Ik heb Card Art 470.713.814 gebruikt.


Uit zwart cardstock heb ik een keer de grote en een keer de kleine bel uitgetekend en uitgeknipt. Van design papier heb ik ook een keer de grote en een keer de kleine bel uitgeknipt. 


Ik heb de kleine bel rechts op de grote bel geplakt. En in het midden een stans gebruikt met een plaatje. Verder heb ik de kaart opgemaakt met poinsettia's en takjes. Ik heb het geheel afgemaakt met wat sneeuw en parels.



Dit was mijn kaartje. Tot de volgende keer.

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben 32 jaar oud. Ik ben nu 5 jaar bij mijn vriend. De relatie begon goed met een goede noot, ik had een beste vriend genaamd Zoek, we brachten onze tijd altijd samen door als beste vrienden. Ik stelde haar zelfs voor aan mijn vriend Richard en hij werd zo dol op haar. Eerst dacht ik dat er niets aan de hand was, maar ze weet dat Richard van me houdt en ik vertrouwde ook Richard, voor zover ik ze allebei thuis laat om boodschappen te halen. Voor mij dacht ik dat alles goed ging, tot mijn grootste verbazing toen mijn vriend zich raar begon te gedragen, zijn telefoon voor me verstopte, uitging om telefoontjes te ontvangen, enz. Dit is iemand die ik zelfs aan mijn ouders heb voorgesteld. Dus besloot ik mijn beste vriendin Zoe op een trouwe dag in vertrouwen te nemen, in plaats daarvan betrapte ik haar terwijl mijn vriend de liefde bedreef, Richard was niet eens nuchter, hij beschuldigde me ervan dat ik onaangekondigd iemands huis was binnengevallen in de mate dat ze me wegdreven eigen beste vriend nam mijn vriend van me af. Ik heb de hele nacht mijn ogen gehuild, ik heb zijn ouders gebeld om hem te smeken bij me terug te komen, maar het mocht niet baten. Totdat ik hoorde dat dr. Ajayi een geweldige spreukmaker was, nam ik contact met hem op en legde mezelf aan hem uit, hij liet me begrijpen dat mijn vriend gemanipuleerd is, hij vertelde me wat ik moest doen en hij sprak enkele spreuken uit om hem te bevrijden. Ik was verbaasd, mijn vriend kwam bij me terug 3 dagen nadat ik contact had opgenomen met Dr Ajayi, Richard bekende dat het niet zijn schuld was dat mijn beste vriend hem verleidde en manipuleerde, dat is nu allemaal verleden tijd, vandaag zijn we samen gelukkig en getrouwd met onze eerste zoon. Als je de hulp nodig hebt van een spell-caster voor wat voor soort levensproblemen dan ook, raad ik je aan contact op te nemen met Dr Ajayi op viber of Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je een vrouw die op zoek is naar de vrucht van de baarmoeder, je wilt de stemmen van kinderen in je huis horen, maar je bent niet in staat geweest om zwanger te worden, maak je geen zorgen meer, want Dr. Ajayi zal je helpen om zelf een baby te krijgen, ik was geconfronteerd met een soortgelijke situatie wanneer een man getuigt hoe de geweldige betoveraar Dr. Ajayi hem hielp om zijn geliefde vrouw terug naar huis te krijgen na 9 maanden scheiding, ik reikte naar Dr. Ajayi legde mijn toestand uit, hij zei me niet meer te huilen en bereidde een kruidendrank voor mij die ik nam en in drie maanden tijd was ik zwanger van een tweeling, ik ben nu een trotse moeder. neem voor elke levenssituatie contact op met Dr Ajayi, de betoveraar, hij is een goede man. Viber of WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn huwelijk van 8 jaar stond op instorten toen ik las over Dr. Ajayi, een krachtige spreukgieter die een liefdesbetovering voor me maakte en dit zorgde ervoor dat mijn man op zijn knieƫn ging en verkondigde hoeveel hij van me hield en nooit het huwelijk zal verlaten, omdat van Dr. Ajayi is mijn huis nu gevuld met liefde. Als je het moeilijk hebt in je huwelijk, is Dr. Ajayi je laatste stop voor hulp. Neem contact met hem op via Whatsapp: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen