Pagina's

vrijdag 2 oktober 2020

Bedankt voor Alles

 Hallo allemaal,

Voor een juf die met pensioen gaat heb ik dit leuke cadeaudoosje gemaakt.


Ik heb hiervoor deze Dutch Doobadoo mal gebruikt.


Dutch Box Art Milk Carton
470 713 065

Ik heb het doosje gemaakt van wit cardstock. Vervolgens heb ik dit mooie designpapier gebruikt van
Country Garden van Noor Design. Het papier is zo mooi dat het eigenlijk niet zo heel veel meer nodig heeft dan een paar toepasselijke tekstjes en wat bloemen. De bovenkant van het doosje heb ik dichtgemaakt met een lintje.


Dit is echter niet de sluiting. Het doosje bestaat uit twee delen. Hierdoor kun je het doosje heel makkelijk open maken om er iets in te doen.


De juf, die met pensioen ging was erg blij met dit kleine cadeautje. Uiteraard hadden er wel wat lekkers in gedaan  met een kaartje waarop we nog een persoonlijke boodschap hadden geschreven voor deze lieve en altijd betrokken juf. 


Ik had ook nog wat extra tule aan het lintje geknoopt met een wit touwtje zoals jullie op deze foto nog wat duidelijker kunnen zien.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking: