Pagina's

donderdag 8 oktober 2020

Mixed Media Bloghop - Oktober

 Ook deze maand hebben we weer een leuke Mixed Media collectie voor jullie. En ik kan je zeggen dat het team weer de mooiste inspiratie voor jullie heeft gemaakt.

Goedemorgen allemaal,


 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Corry

Annette

Daisy

Hanny


  • Ga 8 oktober 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!


6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke mooie projecten zijn er gemaakt door de mensen van het design team. Prachtig om al die mooie werken te zien, die zijn gemaakt met de nieuwste producten die deze maand uitkomen. Snel naar de winkel!
    Bedankt voor alle inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie creaties alweer door jullie DT team, mooie produkten (alweer) in deze nieuwe MM collectie ...... Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt met de nieuwe collectie Mix Media! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer geweldig op bij alle dames langs te hoppen. Knap wat iedereen heeft gemaakt
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie creaties en elk weer heel anders dan de andere

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    BeantwoordenVerwijderen