Pagina's

maandag 5 oktober 2020

Mega Dikke Knuffel

 



Hallo allemaal,

Wat heeft Dutch Doobadoo weer een leuke nieuwe build up collectie, die deze maand uit is gekomen.


Ik ben aan de slag en maakte deze zeemeerminnenkaart.

Ik heb voor de basiskaart deze Dutch Doobadoo mal gebruikt, die hoort bij deze  Crafty Kit. Deze mal is niet los verkrijgbaar maar kun je dus alleen kopen wanneer je de Crafty Kit Abigail aanschaft.


472 100 005

Het papier heb ik niet gebruikt hoor, dat is kerstpapier maar dat vond ik niet zo bij de zeemeermin passen. Ik heb eerst de basiskaart 3 keer overgetrokken en de verschillende lagen daarna op elkaar geplakt.Achter de zeemeermin zien jullie een lelieblad, die heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design.De zeemeermin heb ik gemaakt met deze nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo.

470.713.810 Build Up Zeemeermin

470 713 810

Ik heb voor de zeemeermin glitterpapier gebruikt. De haren van de zeemeermin heb ik nog wat extra accenten gegeven door wat lijntjes te trekken met witte gelpen. Het gezichtje heb ik heb ik gemaakt met een zwarte fine-liner, behalve de oogjes die heb ik gemaakt met een kleine ronde pons van Vaessen. Hierna heb ik met een bubbelstans nog wat bubbels gemaakt. Ook heb ik nog een stukje visnet geplakt. In het net zit nog een echt schelpje geplakt. 

Als laatste heb ik nog een tekst gestempeld, die heb ik gemaakt met een stempelset.

Ik vind deze build up mal weer geweldig, al was het wel even puzzelen met het haar. Maar dat gaat jullie ook vast lukken.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    BeantwoordenVerwijderen