Pagina's

maandag 12 oktober 2020

Een Bloemetje voor Jou

 


Ik ben dit keer aan de slag gegaan met het schattige wasbeertje wat je kunt maken met de nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo. 


Voor de basiskaart heb ik deze labelmal gebruikt.


Dutch Shape Art Label A5
470 713 157

Ik heb dit label 3 x overgetrokken en de verschillende lagen op elkaar geplakt.  Hierna heb ik het wasbeertje er bovenop geplakt. 


Met bloemenstansenheb ik deze bos bloemen gemaakt.  Onder de bloemen zitten wat balderen, die ook horen bij deze stansenset. 


Verder heb ik er wat lintjes onder geplakt en een labelkaartje met de tekst "Van Harte". 


In  het hart van de bloemetjes heb ik een plakpareltje geplakt.


Met een tekststempel heb ik deze tekst gemaakt. Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner nog wat lijntjes gezet.  Bovenaan de labelkaart heb ik nog wat lintjes geknoopt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Ik ben 32 jaar oud. Ik ben nu 5 jaar bij mijn vriend. De relatie begon goed met een goede noot, ik had een beste vriend genaamd Zoek, we brachten onze tijd altijd samen door als beste vrienden. Ik stelde haar zelfs voor aan mijn vriend Richard en hij werd zo dol op haar. Eerst dacht ik dat er niets aan de hand was, maar ze weet dat Richard van me houdt en ik vertrouwde ook Richard, voor zover ik ze allebei thuis laat om boodschappen te halen. Voor mij dacht ik dat alles goed ging, tot mijn grootste verbazing toen mijn vriend zich raar begon te gedragen, zijn telefoon voor me verstopte, uitging om telefoontjes te ontvangen, enz. Dit is iemand die ik zelfs aan mijn ouders heb voorgesteld. Dus besloot ik mijn beste vriendin Zoe op een trouwe dag in vertrouwen te nemen, in plaats daarvan betrapte ik haar terwijl mijn vriend de liefde bedreef, Richard was niet eens nuchter, hij beschuldigde me ervan dat ik onaangekondigd iemands huis was binnengevallen in de mate dat ze me wegdreven eigen beste vriend nam mijn vriend van me af. Ik heb de hele nacht mijn ogen gehuild, ik heb zijn ouders gebeld om hem te smeken bij me terug te komen, maar het mocht niet baten. Totdat ik hoorde dat dr. Ajayi een geweldige spreukmaker was, nam ik contact met hem op en legde mezelf aan hem uit, hij liet me begrijpen dat mijn vriend gemanipuleerd is, hij vertelde me wat ik moest doen en hij sprak enkele spreuken uit om hem te bevrijden. Ik was verbaasd, mijn vriend kwam bij me terug 3 dagen nadat ik contact had opgenomen met Dr Ajayi, Richard bekende dat het niet zijn schuld was dat mijn beste vriend hem verleidde en manipuleerde, dat is nu allemaal verleden tijd, vandaag zijn we samen gelukkig en getrouwd met onze eerste zoon. Als je de hulp nodig hebt van een spell-caster voor wat voor soort levensproblemen dan ook, raad ik je aan contact op te nemen met Dr Ajayi op viber of Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zegt je man ineens dat hij wil scheiden en wil je dat jullie teruggaan naar toen er nog liefde in de familie was? Zoek dan niet meer, want Dr. Ayo, de geweldige spreukgebruiker, is degene voor jou. Van beroep ben ik bankier, toen mijn huwelijk van 7 jaar crashte, brak dit echt mijn hart en beïnvloedde het zelfs mijn baan omdat ik altijd aan het denken was en me niet concentreerde. Ik hou echt van mijn man, dus ik zoek naar manieren die ik kan gebruiken om hem terug te krijgen na ongeveer 5 maanden gescheiden te zijn geweest. Ik kwam een ​​getuigenis van een man tegen die zei dat hij een baanpromotie kon krijgen met de hulp van de geweldige betoveraar Dr. Ayo, dus nam ik zijn contact op en nam contact met hem op, ik legde hem huwelijksproblemen uit en hij verzekerde me dat het goed zal komen beter voor mij, maar ik heb enkele dingen verteld die gedaan moeten worden om mijn doel te bereiken, ik volgde zijn instructies en vandaag leef ik weer gelukkig met mijn man, hij is echt een geweldige man en gezegend door zijn goden. Neem contact op met Dr Ayo voor levensproblemen op zijn Viber- of WhatsApp-nummer: +2347055691377 of e-mail: drayospell@gmail.com je zult er geen spijt van krijgen hem te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen