Pagina's

vrijdag 23 oktober 2020

Herfst

 Hoe leuk is het om met 470.713.067 Dutch Box Art Label zo'n leuk doosje te maken.


Nu nog wat van die lekkere herfst chocolaatjes erin en dan heb je toch een heel gaaf cadeautje.


Ik maakte de basis van cardstock en beplakte deze aan de binnenkant en de buitenkant met designpaper van Mintay Cosy Evening. Uit het designpapier knipte ik ook nog een tak met bloemen en besjes en een lantaarn.


Ik kleurde een Magnolia Tilda stempel in met copic markers en plakte deze op een uitgeknipt frame van de cozy evening papers. Daarna gebruikte ik dit op de voorkant van het doosje.


Op de achterkant bevestigde ik een tassel en een kanten strikje. Door de gaatjes deed ik een stukje hemp cord om het doosje mooi dicht te kunnen doen.


Nog wat losse dingetjes uit de voorraad (ik gooi niets weg) en mijn doosje is klaar om te worden gevuld. Je hebt nu van die leuke chocolaatjes, daar ga ik eens snel naar op zoek en dan daarna iemand blij maken met dit doosje. Dat komt goed.


4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig doosje
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact: drowoherbs@gmail.com I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via: drowoherbs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen