Pagina's

zondag 11 oktober 2020

Jingle Bells

 


470.713.814 Card Art Kattenbelset, natuurlijk weer heel leuk om er kerst decoraties mee te maken en dat is dus wat ik heb gedaan.


De bellen zijn er in 2 maten en ik maakte er 2 hangers van die wel ergens een plaatsje gaan vinden. 


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Stamperia pink christmas en met mooi lint, parels en bloemen kun je het helemaal naar je eigen idee af stylen.

Met wat lijm en glitter de versiering nog wat sprankelender gemaakt en ook nog 2 belletjes aan een touwtje om echt te laten tinkelen.


Ik denk dat er de komende kerst overal van deze leuke belletjes in huis gehangen gaan worden. Niets is leuker dan je eigen kerstdecoratie maken toch? Veel plezier met het maken.

37 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. It's a privilege to share this miraculous testimony to the world. I'm Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months back and I have been filled with remorse for I didn't know what to do to amend issues with my husband. I searched for help on the internet on how I could get help in my marriage and I discovered great testifiers about Priest Ade who has been progressive with his spells. I got in touch with him and behold, Priest Ade told me that he will prepare a spell for me that will bring back my husband. I was skeptical but I had no other option but to work with him. 2 days later, my husband called me that he's coming back home and from that day till this moment, we have been living peacefully. He is back now with so much love and caring. today i am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back and the most surprising thing is that our love is very strong now,every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will highly recommend Priest Ade  to anyone one out there who needs help whatsoever. If you have any problem contact Priest Ade, i give you 100% guarantee that he will help you!!.  
      ancientspiritspellcast@gmail.com or ancientspiritspellcast@yahoo.com

      Write him on Whats-app +2347059715465
      Blog: https://priestade.blogspot.com








      It's a privilege to share this miraculous testimony to the world. I'm Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months back and I have been filled with remorse for I didn't know what to do to amend issues with my husband. I searched for help on the internet on how I could get help in my marriage and I discovered great testifiers about Priest Ade who has been progressive with his spells. I got in touch with him and behold, Priest Ade told me that he will prepare a spell for me that will bring back my husband. I was skeptical but I had no other option but to work with him. 2 days later, my husband called me that he's coming back home and from that day till this moment, we have been living peacefully. He is back now with so much love and caring. today i am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back and the most surprising thing is that our love is very strong now,every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will highly recommend Priest Ade  to anyone one out there who needs help whatsoever. If you have any problem contact Priest Ade, i give you 100% guarantee that he will help you!!.  
      ancientspiritspellcast@gmail.com or ancientspiritspellcast@yahoo.com

      Write him on Whats-app +2347059715465
      Blog: https://priestade.blogspot.com

      Verwijderen
  2. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben 32 jaar oud. Ik ben nu 5 jaar bij mijn vriend. De relatie begon goed met een goede noot, ik had een beste vriend genaamd Zoek, we brachten onze tijd altijd samen door als beste vrienden. Ik stelde haar zelfs voor aan mijn vriend Richard en hij werd zo dol op haar. Eerst dacht ik dat er niets aan de hand was, maar ze weet dat Richard van me houdt en ik vertrouwde ook Richard, voor zover ik ze allebei thuis laat om boodschappen te halen. Voor mij dacht ik dat alles goed ging, tot mijn grootste verbazing toen mijn vriend zich raar begon te gedragen, zijn telefoon voor me verstopte, uitging om telefoontjes te ontvangen, enz. Dit is iemand die ik zelfs aan mijn ouders heb voorgesteld. Dus besloot ik mijn beste vriendin Zoe op een trouwe dag in vertrouwen te nemen, in plaats daarvan betrapte ik haar terwijl mijn vriend de liefde bedreef, Richard was niet eens nuchter, hij beschuldigde me ervan dat ik onaangekondigd iemands huis was binnengevallen in de mate dat ze me wegdreven eigen beste vriend nam mijn vriend van me af. Ik heb de hele nacht mijn ogen gehuild, ik heb zijn ouders gebeld om hem te smeken bij me terug te komen, maar het mocht niet baten. Totdat ik hoorde dat dr. Ajayi een geweldige spreukmaker was, nam ik contact met hem op en legde mezelf aan hem uit, hij liet me begrijpen dat mijn vriend gemanipuleerd is, hij vertelde me wat ik moest doen en hij sprak enkele spreuken uit om hem te bevrijden. Ik was verbaasd, mijn vriend kwam bij me terug 3 dagen nadat ik contact had opgenomen met Dr Ajayi, Richard bekende dat het niet zijn schuld was dat mijn beste vriend hem verleidde en manipuleerde, dat is nu allemaal verleden tijd, vandaag zijn we samen gelukkig en getrouwd met onze eerste zoon. Als je de hulp nodig hebt van een spell-caster voor wat voor soort levensproblemen dan ook, raad ik je aan contact op te nemen met Dr Ajayi op viber of Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe voel je je als degene met wie je van plan was de rest van je leven door te brengen plotseling zegt dat hij niet langer geïnteresseerd is in het huwelijk uit het niets dat is het soort situatie waarin ik me bevond toen ik de spreukenmaker tegenkwam genaamd Dr Ajayi, dat was ik gebroken hart smeekte mijn man enkele maanden om naar huis terug te komen, al mijn smeekbeden werden niet beantwoord totdat ik een getuigenis zag van een dame die beschreef hoe de spreukenmaker Dr. Ajayi haar hielp bij het vinden van een goedbetaalde baan en zei dat hij in staat is tot andere soort spreuk liet ze zijn nummer vallen: +2347084887094 Ik nam het nummer aan en stuurde de spreuk door Caster Dr Ajayi legde mijn situatie uit en hoe mijn man plotseling het huis verliet hij vertelde me waarom mijn man het huis verliet na het uitvoeren van een spreuk, hij kostte hem slechts zeven dagen om mijn leven weer gelukkig te maken, want ik leef gelukkig met mijn man en we verwachten ons tweede kind. Als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor elk soort levensprobleem waar je aan kunt denken, neem dan contact op met de spreukenmaker op zijn Viber- of WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. my name is Monica Vedran. I am very surprise for the miraculous experience and wonders of Dr Isikolo that have been spread on the internet and worldwide, How he marvelously helped people all over world to restored back their lost lovers. I contacted him after going through so many testimonies from different people how he help to bring back ex lover back, i told him about my husband that abandoned me about 8 months ago, and left home with all i had, i was baffled when he only told me to smile and have a rest of mind assuring me that he will handle all in just 48 hours, After the second day my husband called me, i was just so shocked, i pick the call and couldn't believe my ears, he was really begging me to forgive him and making promises on phone, He come back home and also got me a very nice gifts just for him to proof his love for me. i was so happy that i had to call Dr Isikolo and thanked him, he only told me to share the good news all over the world, Well if your need an effective and real spell caster for any problem in your life you can contact Dr Isikolo on his email: isikolosolutionhome@gmail.com or you can also WhatsApp/Viber him on +1(725)240-4536

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact drowoherbs@gmail.com\ WhatsApp +1 (717) 473-7391 I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via WhatsApp: +1 (717) 473-7391

    BeantwoordenVerwijderen
  7. CONTACT DR.SAKOMO FOR YOUR SOLUTION VIA Email: (drsakomo@gmail.com)

    Dear friends online, my name is Jessica Cross, am from the U.S.A, I have to give this miraculous testimony, which is still unbelievable to me till now. I had a problem with my husband 2years ago, which lead to our break up. When he broke up with me, i was not my self again, I felt so empty inside me, my love and financial situation became worst, until a close friend of mine (Angela) told me about a spell caster who helped her in the same problem too his name is DR. SAKOMO, so i emailed him at drtonylovespellcaster@gmail.com the spell caster and i told him my problem and i did what he asked me to, to cut the long story short. Before i knew what was happening my husband gave me a call and told me that he was coming back to me in just 2days and i was so happy to have him back. We have two kids together and we are happy with ourselves. Thanks to Dr. SAKOMO for saving my relationship and for also saving others own too. continue your good work Dr SAKOMO, If you are interested in contact him and testify this blessings like me or you are going through hard life and you need help in such problem you can contact his Email: drsakomo@gmail.com or

    Whatt-sapp/call him +905394479522 Thanks.

    https://drsakomolovespellhome.com/blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PROFESSIONAL SPELL CASTER WHO CAN HELP YOU WITH LOVE-SPELL TO GET YOUR EX LOVER BACK URGENTLY AFTER BREAKUP/DIVORCE EVEN IF YOUR SITUATION SEEMS HOPELESS! CONTACT: DR.ORMAN980@YAHOO.COM IS CERTAINLY THE BEST SPELL CASTER ONLINE AND HIS RESULT IS 100% GUARANTEE..

    After 3 Years in a relationship with my Boyfriend, my Boyfriend started going out with other girls and showing me cold love, on several occasions he threatens to broke-up with me if I dare question him about his affair with other girls, I was totally devastated and confused until an old friend of mine told me about a spell caster on the internet DR ORMAN who help people with their relationship and marriage problem by the powers of love Spells, At first I doubted If such thing ever exists but decided to give it a try, When I contact him, he told me everything I needed to do and I did and he helped me cast a Love Spell and within 28Hours my boyfriend came back to me and started apologizing, now he has stopped going out with girls and he is with me for good and for real. Contact this Great spell Caster for your relationship or marriage problem. Here's his contact.. CALL/WHATSAPP: +905396060968 EMAIL: orman.spiritualist3002@gmail.com OR dr.orman980@yahoo.com BLOG https://ormanspritualist.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Neem contact op met Prof Remmy via psychicremmy@gmail.com als je je man, vrouw, vriend en vriendin nu terug wilt en je geluk terug wilt krijgen. Hallo, ik ben Bianca uit de VS. Ik heb zojuist de wonderen ervaren van Prof. Remmy liefdesbetovering, die op internet en wereldwijd zijn verspreid, hoe hij mensen over de hele wereld wonderbaarlijk heeft geholpen om hun huwelijksleven terug te krijgen en verloren geliefden terug te krijgen, en ook helpen om loterij te winnen. Ik nam contact met hem op nadat ik zoveel getuigenissen van verschillende mensen had doorgenomen hoe hij hielp om mijn ex-geliefde terug te brengen, ik vertelde hem over mijn man die me ongeveer 8 maanden geleden in de steek liet en het huis verliet met alles wat ik had.. Prof Remmy vertelde alleen me om te glimlachen en gemoedsrust te hebben hij zal alles in slechts 24 uur afhandelen, Na de tweede dag belde mijn man me, ik was zo geschokt, ik nam de oproep aan en kon mijn oren niet geloven, hij smeekte me echt om hem te vergeven en beloften te doen aan de telefoon.. Hij kwam terug naar huis en gaf me ook een nieuwe auto, alleen voor hem om zijn liefde voor mij te bewijzen. ik was zo blij en belde Prof Remmy en bedankte hem, hij vertelde me alleen om het goede nieuws over de hele wereld te delen .. Nou, als je een effectief en echt spreukgebruiker nodig hebt. Via e-mail: psychicremmy@gmail.com Bel +27660670249 of WhatsApp: +1-517-201-7336 of bezoek :https://www.psychicremmy.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echtscheiding en echtelijke doorbraak uw huwelijk/relatie redden van uiteenvallen en echtscheiding? u kunt contact opnemen met Prof Remmy via e-mail psychicremmy@gmail.com of hem rechtstreeks bellen +27)6606-70249 of WhatsApp op +1-517 (201) 7336 Goede dag allemaal, mijn namen zijn Brenda Banks, ik ben hier om dit goede te verspreiden nieuws aan de hele wereld over hoe ik mijn ex-man terugkreeg. Het begon allemaal toen mijn man me bedroog met een andere vrouw zonder te weten dat de vrouw een tovenaar is, de vrouw betoverde mijn man waardoor mijn man zijn gevoelens voor mij en de kinderen veranderde en ons 6-jarig huwelijk verbrak. Ik was in de war en gestrest vanwege de pijn van het zijn van een alleenstaande moeder, dus belde ik een vriend en legde haar mijn huwelijksuitdagingen uit, ze instrueerde en stuurde me om contact op te nemen met deze geweldige krachtige spreukgebruiker genaamd Prof Remmy, de belangrijkste reden waarom ze instrueerde mij om contact op te nemen met Prof Remmy was omdat ze de afgelopen tijd enkele getuigenissen op internet had gelezen die sommige mensen hebben geschreven over de krachtige spreukgebruiker Prof Remmy en ik was zo blij en ik besloot om hulp van hem te zoeken, wat hij perfect deed door mijn man te betoveren en de krachten van de andere vrouw te gebruiken, waardoor hij bij mij terugkwam en om vergeving smeekte. Ik zal niet stoppen met het publiceren van zijn naam op het net vanwege het goede werk dat hij doet. Voor iedereen met huwelijksproblemen, echtscheidingsproblemen, verloren geliefde of relatiegerelateerde problemen, kunt u contact opnemen met Prof Remmy, de krachtige dringende spreukgebruiker via https://www.psychicremmy.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAARSCHUWING: Mijn naam is Kenzley, uit Oostenrijk, ik wil nu belangrijke informatie naar iedereen op dit platform sturen, pas op voor Scammer-spreuken Casters, ik ben al meer dan 5 jaar op zoek naar hulp, niemand kon me helpen. Mijn man verliet me voor een andere vrouw, ik was 5 jaar alleen, een paar dagen geleden las ik een artikel op het BBC-nieuwsplatform over de getuigenis van een dame genaamd Bianca, dat is de naam die ik me kan herinneren, Ze schreef over Prof Adam Remmy (+27-660670249) die zegt dat deze spirituele man een geweldige spreukgebruiker is, dus ik verspilde geen tijd om contact op te nemen met Prof Adam Remmy (+27-660670249) voor hulp en hij was zo aardig dat hij mij antwoordde zoals ik uitlegde hem mijn relatieprobleem, hij zei me dat ik me geen zorgen meer moest maken omdat ik mijn man over 48 uur terug zal zien. Terwijl ik wachtte, ben ik erg blij om iedereen te informeren dat het is gebeurd zoals prof. Adam Remmy had beloofd ... Mijn knappe Micheal kwam bij me terug. Ben dankbaar voor Prof Adam Remmy (+27-660670249) dat ik zijn naam hier op internet en op radiostations deel, en daarom doe ik het nu, dus als iemand van jullie hulp nodig heeft met je relatie, huwelijk of andere mensen problemen neem dan contact met hem op voor een liefdesprobleem oplossing. Ik verzeker je met mijn leven dat deze man, Prof Adam Remmy (+27-660670249), Echt en Krachtig is. Neem contact met hem op: E-mail: ***psychicremmy@gmail.com*** WhatsApp Chat: **♝☑ + 27660670249 *

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil dat iedereen weet hoe dankbaar ik ben na het herstellen van mijn huwelijk met de hulp van een caster genaamd Dr. Ayo. problemen en hij sprak een liefdesspreuk uit die mijn man bij me terugbracht nadat hij vreemdging en wilde scheiden, naar mijn grootste gok kwam mijn man met veel liefde, dit is het beste wat me is overkomen en nu leven we heel gelukkig . Dr. Ayo is hier om uw relatieproblemen te beantwoorden. hem bereiken op het mobiele nummer, je kunt hem ook toevoegen op WhatsApp +2347055691377 of e-mail: drayo47373@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je Dr. Ayo, ik had nooit gedacht dat ik nog zou lachen. Mijn man liet me een jaar en twee weken achter met twee kinderen. Alle pogingen om hem terug te halen mislukten. Ik dacht dat ik hem niet meer zou zien totdat ik een dame ontmoette die Christina heette, die me vertelde over de naam van de spreuk genaamd DR Ayo, ze gaf me zijn mobiele telefoonnummer, ik nam contact met hem op en hij verzekerde me dat binnen 72 uur mijn man zou bij me terugkomen, Minder dan 72 uur later kwam mijn man terug en begon om vergeving te smeken en zei dat het het werk van de duivel was, dus ik ben nog steeds verbaasd over dit wonder, ik geloof niet echt in spirituele dokters, ik kon niet zwanger worden vijf jaar nadat ik mijn meisjes baarde, dus mijn man en ik wilden heel graag een jongen, maar zodra ik een spreuk uitsprak, werd ik zwanger en baarde ik een derde kind, als je hulp nodig hebt u kunt bij hem terecht: Dr. Ayo zorgt ervoor dat u zonder vertraging een mooi resultaat behaalt. E-mailadres. drayo47373@gmail.com of rechtstreeks op WhatsApp +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag lezers, prijs jezelf gelukkig als je aan het lezen bent, ik ben al een paar maanden uit het huwelijk en mijn echtgenoot heeft beloofd me nooit meer open te stellen, dit alles gebeurde uit het niets alsof iemand mijn man manipuleerde , ik wil hem niet kwijtraken, dus ik zoek online hulp toen ik een man goede dingen zag praten over Dr. Ajayi, een krachtige spreukgebruiker, hij beschreef hoe Dr. Ajayi hem hielp zijn positie als directeur in een groot bedrijf terug te krijgen en hoe hij daardoor een wow-leven heeft. ik nam contact op met Dr. Ajayi en legde hem mijn situatie uit, hij vertelde me wat ik moest doen en ik volgde zijn instructies op. Terwijl ik dit typ, kijkt mijn man naar sport in het leven, allemaal dankzij Dr Ajayi heb ik mijn familie terug. Als u voor een levensuitdaging staat en een blijvende oplossing wilt, is Dr. Ajayi uw beste uitweg. neem contact met hem op via Whatsapp / Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is het mooiste wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt, ik had nooit gedacht dat ik weer zou glimlachen, mijn man liet me twee jaar achter met twee kinderen, alle pogingen om hem terug te brengen mislukten en ik was wanhopig om hem terug naar huis te brengen. Ik dacht dat ik hem niet meer zou zien totdat ik op internet een dame ontmoette die Sally heette en me vertelde over een spreukgebruiker die Dr.Ayo heette. Ze gaf me zijn e-mailadres en mobiele nummer en ik nam contact met hem op en hij verzekerde me dat binnen 72 uur komt mijn man bij me terug, ik voel me al gelukkig toen ik dat van hem kreeg, In minder dan 72 uur kwam mijn man terug en begon om vergeving te smeken en zei dat het het werk van de duivel is, dus ik ben tot nu toe nog steeds verrast over dit wonder , omdat het gewoon te echt is om echt te zijn. Ik weet dat er zoveel dames zijn met hetzelfde probleem van mij, maar ik vertel je vandaag dat er een oplossing voor is. Voor iedereen die zijn hulp nodig heeft, is dit het e-mailadres; drayo47373@gmail.com of Whatsapp hem op +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vijf jaar geleden hielp heer Bubuza me om mijn ex-vriend terug te krijgen met zijn betovering en we zijn gelukkig getrouwd en hebben twee kinderen, ik wil heer Bubuza gewoon weer waarderen en ik zal hem blijven bedanken voor het helpen me de liefde van mijn leven terug te krijgen, dit de mens is een God op aarde. Vijf jaar geleden gedroeg mijn vriend, die nu mijn man is, zich misdragen, zonder reden vertelde hij me dat het uit was tussen ons, ik was diepbedroefd, ik huilde de hele nacht op zoek naar hulp. Mijn vriend vertelde me hoe heer Bubuza haar huwelijk herstelde, dus nam ik contact met hem op en hij beloofde mij ook te helpen met zijn betovering, ik deed wat hij opdroeg en ik kreeg het resultaat 16 uur nadat de betovering was uitgesproken. vergeef en accepteer hem terug. Ben je emotioneel down? Bedriegt je partner je? Neem nu contact op met lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of website:https://lordbubuzamiraculouswork.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank u, Dr. Ayo voor uw echte magie. Het is echt geweldig en ik heb nog nooit zoiets gezien in mijn leven. Voordat ik contact opnam met Dr. Ayo, heb ik alle mogelijke middelen geprobeerd om mijn vrouw terug te krijgen. Ik realiseerde me dat niets voor mij werkte en dat mijn vrouw veel haat tegen mij had ontwikkeld. Ik dacht dat er geen hoop was op hereniging met mijn ex-vrouw en kinderen. Maar toen ik goede recensies kreeg van het werk dat Dr. Ayo deed, besloot ik het eens te proberen en ik deed alles wat hij me zei te doen en ik vertrouwde hem en volgde zijn instructies op, aangezien hij me binnen 72 uur garandeerde en het was op dat moment mijn vrouw belde me. We zijn nu gelukkiger dan ooit. Alles ziet er perfect en zo natuurlijk uit! Bedankt voor je authentieke en onmiskenbare spreuken. Dank u, Dr. Ayo voor uw hulp. Als je hulp nodig hebt bij het trouwen of een verbroken relatie, neem dan contact op met Dr Ayo voor dringende hulp, je kunt hem bereiken via zijn whatsApp:+2347055691377 of Email:drayo47373@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo mijn mensen, ik weet niet wat uw probleem is, maar ik wil dat u weet dat er geen probleem is zonder oplossing, als u alleen hulp zoekt bij de juiste bron mijn 15-jarige vrouw wil een scheiding die ik niet wil mee eens, want ik hou nog steeds van haar met heel mijn hart. Ik gebruik veel middelen om haar te overtuigen om te blijven, maar ze was onvermurwbaar Ik was zoals elke dag online toen ik een getuigenis zag over Dr. Ayo, een krachtige spirituele man die problemen in gebroken gezinnen oploste, ik nam contact met hem op en legde hem mijn situatie uit en sinds Ik sprak met Dr Ayo alles is verbeterd in mijn huis. Dr. Ayo deed een liefdesbetovering waardoor mijn vrouw weer verliefd op me werd en ze vergat de scheiding, nu hebben we een gelukkiger leven met onze kinderen, als je hulp nodig hebt van één caster, kun je Dr. Ayo vertrouwen. Neem contact met hem op via Whatsapp: +2347055691377 OF e-mail: dray47373@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo allemaal, ik ben erg blij om dit mijn verbazingwekkende getuigenis te geven over hoe priester Oseremen mijn man terugbracht, ik heb de afgelopen 2 jaar in de hel geleefd sinds mijn man me verliet, ik zag een getuigenis van een vrouw online over hoe Prist Oseremen herstelt haar man terug naar haar, dus ik besloot om ook contact met hem op te nemen via zijn e-mail oseremenspiritualhome@mail.com hij beloofde dat hij mijn man binnen 48 uur terug zou brengen, eerst geloofde ik het niet 100% maar ik heb geen keus, vertelde hij me wat ik moest doen wat ik deed, op een trouwe ochtend terwijl ik me aan het voorbereiden was op mijn werk zag ik mijn man voor het huis ik was zo verrast, hij begon me te smeken om hem te vergeven, ik had geen andere keuze dan hem te vergeven en nu leven we gelukkig samen.
    Ik wil ook dat u daarbuiten die ook met hetzelfde huwelijksprobleem wordt geconfronteerd, ook contact met hem opneemt voor hulp en ik geloof dat hij u zal helpen. hier zijn zijn contacten. E-mail oseremenspiritualhome@mail.com of whatsapp +393510454196

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mijn man is een zorgzame en liefhebbende man, maar sinds ongeveer 6 maanden is hij afstand van mij en de kinderen, hij geeft niet langer om ons welzijn en slaapt nauwelijks thuis, ik smeekte hem verschillende keren maar al mijn smeekbeden vallen op doven oren om oprechte vrienden te zijn, die 6 maanden was een hel voor mij. Ik besprak mijn probleem met een vriend, ze vertelde me over deze geweldige betoveringsdokter, Dr. AJAYI genaamd, die haar neef hielp in haar huwelijk. Ik was sceptisch, maar besloot het eens te proberen. mij om bepaalde dingen thuis te doen, ik volgde al zijn instructies op en tot mijn grootste verbazing kwam mijn man op de derde dag thuis en zei dat hij niet weet wat hem overkwam dat hij spijt heeft van wat hij mij en de kinderen heeft aangedaan , nu leven we weer als een gezin. Als je hulp nodig hebt in je echtelijke huis, neem dan contact op met e-mail: drajayi1990@gmail.com of WhatsApp / Viber-nummer: +2347084887094 Je komt terug om me te bedanken, dat is een belofte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het eerste jaar van mijn huwelijk was er chaos, een andere vrouw probeerde mijn man van me af te pakken en mijn man liet me met rust en eiste een scheiding. Ik heb 2 jaar geleden totdat ik een post ontmoette waarin deze man, Dr. Ilekhojie, iemand heeft geholpen en ik besloot hem een kans te geven om me te helpen mijn man terug naar huis te brengen. Hij gaf me voorwaarden waaraan ik moest voldoen en beloofde dat ik binnen 3 dagen resultaten zou hebben. Net zoals hij zei, kwam mijn man op de derde dag opdagen en ging op zijn knieën en smeekte me om hem terug te nemen. Nu zijn we allemaal blij dankzij Dr Ilekhojie, die heel eerlijk en betrouwbaar is. Als je problemen hebt zoals de mijne, neem dan contact op met Dr Ilekhojie via Whatsapp/Viber: +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn man veranderde drastisch naar mij toe, communiceert niet meer. Hij heeft geen respect voor me en beschuldigt me ten onrechte van ontrouw vanwege slechte roddels... Alles gaat zo goed en precies zoals hij zei dat het zou zijn. Ook al duurde het 3 dagen om volledig vooruit te komen, het was het zo waard omdat alles zo goed als perfect is! Hoe hij mijn situatie vatte en het volledig omdraaide om me precies te geven wat ik wilde, gaat mij te boven, maar iets wat ik nooit in twijfel zal trekken en gewoon helemaal dankbaar zal zijn, God zegene Dr Ilekhojie voor het veranderen van mijn verdriet in geluk. de contactpersoon van dr. Ilekhojie; Whatsapp +2348147400259 of e-mail {gethelp05@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. DR ISIKOLO is niemand te vergelijken met betrekking tot het hebben van oplossingen voor uw relatie of huwelijksproblemen. Mijn naam is Claudia Dirk. Ik worstel al heel lang met een depressie en het is het gevolg van een liefdesverdriet toen mijn vriend me verliet voor een andere dame. Ik heb nooit geweten dat hij de beslissing nam om bij mij weg te gaan totdat er maanden verstreken en ik hem niet kon bereiken. Ik moest contact opnemen met DR ISIKOLO toen ik over hem hoorde. Hij vertelde me alles wat er moest gebeuren om de liefde en verbindingen tussen mij en mijn man te herstellen, wat hij deed. Het resultaat begon zich na 48 uur te manifesteren, zoals hij beloofde. Dit klinkt misschien raar, maar het is 100% waar dat hij niemand in de steek laat. Maak je geen zorgen meer en neem nu contact met hem op. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier om DR ISIKOLO te waarderen voor zijn goede werken. Mijn naam is Ivana Lasse Na 5 jaar getrouwd te zijn met mijn man met 2 kinderen, begon mijn man raar te doen en uit te gaan met andere dames en toonde hij me koude liefde, bij verschillende gelegenheden dreigt hij van me te scheiden als ik hem durf te vragen over zijn affaire met andere dames was ik helemaal kapot en verward totdat een oude vriend van mij me vertelde over een spreukgieter op internet genaamd DR ISIKOLO die mensen helpt met relatie- en huwelijksproblemen door de krachten van liefdesspreuken, in het begin twijfelde ik of zoiets ooit bestaat, maar besloot het eens te proberen, toen ik contact met hem opnam, hielp hij me een liefdesbetovering uit te spreken en binnen 48 uur kwam mijn man bij me terug en begon zich te verontschuldigen, nu is hij gestopt met uitgaan met andere dames en de zijne met mij voor goed en echt. Neem vandaag nog contact op met deze geweldige liefdesbetoveraar om uw relatie- of huwelijksprobleem op te lossen via: isikolosolutionhome@gmail.com of rechtstreeks WhatsApp of Viber: +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn naam is Lydia Kroos. Toen mijn man me verliet, was ik getraumatiseerd en diepbedroefd en kon ik mezelf maandenlang niet pakken. Ik heb er alles aan gedaan om hem terug te krijgen, maar tevergeefs. Ik vertrok naar een andere stad in de hoop dat ik helemaal opnieuw kon beginnen. Ik kwam in contact met een andere man met wie ik mijn best deed om bij hen te zijn, maar het lukte niet omdat ik niet van hem kon houden. Ik wist dat ik nog steeds van mijn man hield en dat ik mijn man terug wilde. Dus begon ik hulp te zoeken en toen vond ik DR ISIKOLO vanuit verschillende gezichtspunten en las ik over hem. We raakten aan de praat en ik zorgde ervoor dat hij alles begreep wat ik moest weten en ik geloofde in hem en voldeed aan de procedures. Hij werkte voor mij en herstelde de liefde en verbinding tussen mij en mijn man en net na 48 uur, zoals hij beloofde, zocht mijn man naar mij en we raakten aan de praat en hij kwam naar beneden om me te zien waar ik ben en we verzonnen dingen en werden weer gelukkig samen. DR ISIKOLO is betrouwbaar en hij kan u ook helpen als u voor iets contact met hem opneemt. Stuur hem een ​​sms via WhatsApp/Viber: +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woorden schieten te kort om Dr. Joe te bedanken voor zijn hulp bij mijn relatieproblemen. Ik reisde naar het buitenland voor een officiële opdracht en voordat ik terugkwam, kreeg ik informatie dat mijn verloofde met mijn vriend uitging. Ik was geschokt en kon niet geloven dat ik werd verraden door een vriend. Eerst dacht ik dat mijn verloofde het probleem was. Ik kwam erachter dat hij gecharmeerd en gehypnotiseerd was door mijn vriend toen ik contact opnam met Dr. Joe om hem terug te krijgen. Ik was verbaasd te weten hoe ver een vriend kan gaan om je te verraden en je te laten verliezen wat het leven voor jou betekent. Dr. Joe heeft me geholpen de situatie te doorbreken en mijn verloofde van de charme te zuiveren en hem bij mij terug te krijgen. Ik kan niet minder zeggen dan hem elke dag te bedanken. Neem gewoon contact met hem op, want hij is betrouwbaar. Je moet hem nu e-mailen via e-mail hem nu ( drjoesolutionspells@gmail.com) of zijn WhatsApp +1 330 694 6798

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn naam is Giovanni Jahem. Ik heb moeilijke tijden doorgemaakt met verschillende mannen die ware liefde en oprechte acceptatie vonden, totdat ik mijn man ontmoette die in mijn leven kwam en van me hield zonder woorden kunnen verklaren. We woonden 2 jaar samen en waren gelukkig totdat er te veel ruzies ontstonden en we onze wegen splitsten. Ik dacht dat ik verder kon, maar ik realiseerde me dat ik heel erg verliefd op hem was en voor altijd bij hem nodig had. Ik had geen andere keuze dan hulp te zoeken, wat me ertoe bracht contact op te nemen met Dr. Isikolo, wetende hoe hij anderen heeft kunnen helpen. Hij gaf me zijn aandacht en deed zijn best om ons weer met elkaar te verzoenen en binnen 48 uur manifesteerde het resultaat zich en hij kwam bij me terug en we maakten het weer goed. Nu is de liefde en het geluk teruggekeerd en alles wat ik kan zeggen is dat ik Dr. Isikolo echt waardeer omdat hij onbaatzuchtig is geweest in het helpen van mij en anderen. Zijn e-mailcontact: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen of Viber op +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is een diepe uitdrukking van mijn dankbaarheid aan Dr. Joe voor zijn onbaatzuchtige diensten aan mij en alle anderen die hij heeft geholpen. Mijn naam is Roxana Anda en ik had zelf een verschrikkelijke verbintenis met mijn man. We hebben zo vaak gevochten vanwege twijfel en onzekerheid aan beide kanten. De problemen hielden zo lang aan dat we totaal vreemden voor elkaar werden. Ik raakte steeds meer in de war en depressief door de situatie en het enige wat mijn man kon doen was vertrekken en beloofde nooit meer terug te komen. Ik deed alles wat ik kon om de liefde en het geluk nieuw leven in te blazen tot ik Dr. Joe vond die me hielp. Hij hield zich aan zijn beloften toen ik hem vertelde wat ik doormaakte. Hij deed zijn werk en herstelde de liefde en het geluk die ik en mijn man door de jaren heen deelden. Zijn terugkeer naar mij was verzekerd en het gebeurde zeker na 48 uur omdat we nog steeds in dezelfde stad waren. Nu is mijn huis gezegend met vreugde en oneindig geluk en alle waardering gaat naar Dr. Joe voor zijn op handen zijnde hulp aan mij. Neem contact met hem op als je ook hulp nodig hebt. Zijn e-mail is (drjoesolutionspells@gmail.com) of zijn WhatsApp +1 330-694-6798

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo iedereen. Mijn naam is Arabella Matej. Ik ben hier om de geweldige Dr Isikolo te bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Mijn huwelijk crashte als gevolg van eindeloze problemen en moeilijkheden die ik had met mijn man. Hij vertrok zonder om te kijken en ik was zoveel maanden alleen. Zijn familie kwam tussenbeide en er veranderde nog steeds niets. Ik was emotioneel kapot en verloor de hoop om weer liefde te vinden, want hij was alles in een man die ik ooit wilde. Net als zoveel mensen leerde ik DR ISIKOLO kennen toen ik op zoek ging naar hulp. We hebben mijn problemen uitgebreid besproken en hij verzekerde me dat ik de oplossing zou krijgen die ik nodig had. Ik had geen andere keuze dan me aan zijn procedures te houden en hij stelde niets uit. Hij deed een liefdesreünie voor mij en mijn man en de liefde en het geluk dat we deelden werd hersteld en hij bereikte me precies na 48 uur zoals DR ISIKOLO beloofde. Hij is inderdaad een geweldige helper en hij is betrouwbaar. als je problemen hebt, stuur hem dan een sms via WhatsApp: +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn man van acht jaar heeft me verlaten. Ik at niet en ik praatte met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief dat ik door alle stress in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik online aan het zoeken naar hulp omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat hij naar huis terugkeert. Ik vond zoveel getuigenissen over Dr. Ilekhojie dat hij zoveel relatieproblemen oploste... Ik was genoodzaakt hem te bellen en hem alles uit te leggen omdat ik veel goede verhalen over hem zag. Hij vertelde me dat mijn man over een paar dagen terug zal komen nadat hij me heeft geholpen met een verzoeningsspreuk. Ik deed wat hij opdroeg en gaf alles wat hij vroeg en in precies 3 dagen keerde mijn man uit eigen beweging naar huis en vroeg om zich te verzoenen. Ik ben zo blij dat Dr Ilekhojie heeft gedaan wat hij beloofde. Als je hulp wilt bij je huwelijk, praat dan met Dr Ilekhojie. E-mail gethelp05@gmail.com WhatsApp/Viber +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben zo blij vandaag vanwege wat Dr. Joe voor mij heeft gedaan. Mijn verloofde heeft het afgelopen drie maanden uitgemaakt omdat ze dacht dat ik haar bedroog. Dus de afgelopen drie maanden probeer ik haar te smeken, maar ze zegt nog steeds hetzelfde en dat ze niet wil dat we nog een keer terugkomen, dat ze me niet kan vertrouwen. Dus kwam ik in contact met Dr. Joe die me vertelde dat mijn minnaar bij me terug zal komen als ik serieus ben en klaar om me aan de procedures te houden. Ik had geen andere keuze dan akkoord te gaan met de voorwaarden en hij deed graag zijn deel. Hoewel ik nog steeds sceptisch was over de mogelijkheid om haar terug te krijgen, was ik na twee dagen verbaasd toen ik een sms kreeg van mijn verloofde vol spijt over alles wat ze deed en hoe ze de situatie op een ongepaste manier aanpakte. We hadden een afspraakje en hebben alles opgelost en we zijn weer gelukkig samen. Neem contact met hem op als je ook hulp nodig hebt. Zijn e-mail is (drjoesolutionspells@gmail.com) of zijn WhatsApp +1-3306946798

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een grote dank van mij Marie Levi aan DR ISIKOLO voor het helpen van mij om mijn gebroken huis te herstellen. Inconsistentie is aan de orde van de dag geweest in mijn huis en huwelijk. Mijn man heeft een enorm probleem gehad en mijn vlees gescheurd sinds we te veel misverstanden begonnen te krijgen. Op sommige dagen ging hij gewoon weg en kwam pas de afgelopen weken terug. Ik was er kapot van en probeerde alles wat ik kon om de problemen op te lossen, maar het lukte niet. Ik moest hulp zoeken en kreeg van een vriend de opdracht om contact op te nemen met DR ISIKOLO, wat ik deed. Ik heb nooit geweten dat het mogelijk zou zijn, omdat de problemen al twee hele jaren aanhielden. DR ISIKOLO verzekerde me en zei me alleen dat ik hem moest vertrouwen en erin moest geloven dat mijn verlangens werden ingewilligd. Hij repareerde mijn huwelijk met zijn krachtige liefdesreünieband en mijn huis is weer geweldig en mijn man is bij mij om nooit meer weg te gaan. Neem ook contact met hem op en geloof dat hij je kan helpen, want hij heeft geen slechte reputatie. Stuur hem een ​​sms via WhatsApp/Viber: +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn vriend van 2 jaar heeft het vorige week uitgemaakt. Ik at niet en sprak met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief en gestrest dat ik door alle stress en depressie in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik online aan het zoeken naar liefdestips omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat we weer samen zijn als een stel. Ik vond een machtige man, Ilekhojie genaamd, die zoveel relatieproblemen oploste ... dus nam ik contact met hem op en legde hem alles uit, waarna dr. Ilekhojie me vertelde dat hij binnen 48 uur bij me terug zou komen nadat hij me had geholpen met een verzoeningsspreuk. Het werkte perfect zoals hij had beloofd en David kwam terug en begon me te vragen hem terug te accepteren. Ben nu zo blij dat dr. Ilekhojie heeft gedaan wat hij had beloofd. Neem contact op met Dr. Ilekhojie als zijn 100% gegarandeerd en effectief. E-mail hem op (gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo vrienden, ik deel graag mijn ervaring met Dr. Ajayi, ik maakte moeilijke tijden door in mijn relatie omdat mijn verloofde van een jaar plotseling zei dat we onze bruiloft moesten afzeggen, dat hij niet langer in mij geïnteresseerd is, ik was in de war en zocht hulp, zo ontmoette ik Dr. Ajayi online die een liefdesbetovering maakte en mijn verloofde ging op zijn knieën om zich te verontschuldigen en dankzij Dr. Ajayi zijn we gelukkig getrouwd. Neem contact op met Dr. Ajayi Whatsapp: +2347084887094 u zult er geen spijt van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik was in staat om mijn man te krijgen met de hulp van een spreukdokter genaamd dr. Ajayi toen ik ontdekte dat hij gecharmeerd was van een andere vrouw, ik was erg blij dat ik contact opnam met de spreukgieter omdat hij de reden was dat ik mijn man terug kon winnen en we leven nu in vrede. neem contact op met dr. Ajayi voor al je spreukwerk, hij heeft me geholpen mijn man terug te krijgen. Ik geloof dat hij je zal helpen met wat je dwars zit. E-mail: drajayi1990@gmail.com of whatsapp: +2347084887094.

    BeantwoordenVerwijderen