Pagina's

vrijdag 16 oktober 2020

Christmas Scene

Sinds kort hebben we bij Dutch Doobadoo de Crafty Kit. Je hebt ze vast al voorbij zien komen op facebook. In deze Kit zit een Dutch Doobadoo mal met designpapier, 2 uitdrukvellen met embellishment en bijpassend designpapier. Met deze Kit kun je echt de leukste huisjes maken. Natuurlijk ben ik ermee aan de slag gegaan en dit is mijn creatie geworden.


Voor de basis heb ik de Swing Card Art Circle gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit wit cardstock.

Swing Card Art Circle
470.713.676

 470.713.676 Swing Card Art Circle

Deze mal vouw je in het midden naar binnen. De halve cirkel snijd je uit en de 2 horizontale lijnen naast de halve cirkel ga je rillen en vouw je ook naar binnen. Dan komt de onderste zijde tegen het vlak dat je aan de bovenkant ziet en de cirkelrand komt bovenaan. Tegen het vlak met de cirkel heb ik het huisje geplakt. Het dak komt tegen de halve cirkel.

De huisjesmal zit in de Crafty Kit. In deze set zit ook designpapier en 2 uitdrukvellen met diverse ramen, deuren enz.  

 Crafty Kit Christmas Scene
472.100.006

472.100.006 Crafty Kit - Christmas Scene

 Voor het oppimpen heb ik diverse Magnolia en Noor! Designmallen gebruikt.
 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een fijne dag. 

Liefs,

1 opmerking: