Pagina's

maandag 19 oktober 2020

Jarig

  Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met een schitterende mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb de mal 470.713.186 gebruikt. Wat een heerlijke mal waar je veel op kwijt kunt.


Ik heb gebruik gemaakt van een schitterende snijmal van Noor Design, ik vind deze mal zo mooi. Je kunt er leuk een lintje doorrijgen. Het is snijmal 6002/1528. Ook de tekst jarig hoort bij deze snijmal.


Ik heb ook een blister in de mal verwerkt en er een schudkaart van gemaakt.


Het mooie designpapier en plaatjes komen uit een paperblok van Stamperia. Wat is deze mooi. Het is de Stamperia Hortensia.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een hele fijne dag toe.

2 opmerkingen:

  1. E-mail Dr Sambo voor een echte liefdesbetovering: divinespellhome@gmail.com
    neem contact met hem op via zijn whatsapp mobiele lijn +2348145810121 U kunt ook zijn website bezoeken http://drsambo443.website2.me/
    Hallo kijkers, ik woon in Zuid-Afrika, ik ben erg blij om dit geweldige getuigenis te delen, ik was gekwetst en mijn hart was gebroken toen mijn man me met onze twee kinderen achterliet, ik was in de war en wist niet wat ik moest doen, ik hield van hem zo veel, ik probeerde alles wat ik kon om hem terug te halen, maar het mocht niet baten, op een trouwe dag toen ik van mijn werk kwam, ontmoette ik een vriend van mij aan wie ik mijn probleem uitlegde, en ze vertelde me over een spreukenmaker genaamd " Dr Sambo "die haar ook zwanger maakte toen ze op zoek was naar een kind, ik nam contact op met de spreukenmaker via de e-mail die ze me gaf, en de spreukenmaker vertelde me wat ik moest doen en ik deed precies wat mij was opgedragen, tegen mijn rooster verrassing, mijn man die me al heel lang niet meer heeft gebeld, belde me en begon me te verontschuldigen voor al het onrecht dat hij me heeft aangedaan, en nu hield hij meer van me dan ooit tevoren, broeders en zusters als je door een soort probleem heen gaat neem contact met hem op en ik geef je 100% garantie dat hij je problemen zal oplossen. dit zijn zijn contacten divinespellhome@gmail.com whatsapp mobiele lijn + 2348145810121

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I want to thank Dr Emu a very powerful spell caster who help me to bring my husband back to me, few month ago i have a serious problem with my husband, to the extend that he left the house, and he started dating another woman and he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me of a powerful spell caster who help her when she was in the same problem I then contact Dr Emu and told him every thing and he told me not to worry my self again that my husband will come back to me after he has cast a spell on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, he told me that he had just finish casting the spell, to my greatest surprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him, if you need his help you can contact him with via email: Emutemple@gmail.com or add him up on his whatsapp +2347012841542 is willing to help any body that need his help.

    BeantwoordenVerwijderen