Pagina's

woensdag 7 oktober 2020

Real Life

 


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een pagina zien die ik in mijn TN ga verwerken. Een TN is een soort dagboekje voor mij tijdens de vakantie waarin ik de mooiste foto's verwerk. Soms werk ik gelijk erin soms eerst op een apart papier, omdat ik dan met zoveel water werk haha dat ik dat op dat moment makkelijker vind. Zo hier dus ook een los aquarel papier voor het opnemen van veel water. Het voorkomt nog steeds niet dat je papier krom trekt hoor, maar dat is dan maar zo.


De eerste stap: 2 stencil met distress oxide wat spetters met wat structuurpasta(met ons pasje erop aangebracht)



de tweede stap: stencil met structuurpasta


De derde stap: stencil met zwarte distress oxide en een stempeltje. 



En een foto hoe hij geworden is:


Op deze foto zie je dat ik rechts boven ook dit stencil Mask Art Stripes 470.715.160 gebruikt heb met zwart  en sommige delen heb ik met witte pen omtrokken.


470.715.160


Nog wat details foto's van de achtergrond en natuurlijk heb ik het aangekleed met Noor!design spulletjes.


Dit was het weer voor vandaag en tot een volgende keer!

Groetjes Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten