Pagina's

zondag 4 oktober 2020

Opkikker

 Met de leuke kikkertjes en prachtige waterlelie's van Marianne Design heb ik deze vrolijke opkikkerkaart gemaakt. Hopelijk mag tie nog lang in mijn voorraad blijven, een teken dat er niemand in mijn omgeving ziek is.



De kaart is gemaakt met card art Opkikker van Dutch Doobadoo. Deze heb ik 2x overgetekend op wit fluweelpapier, 1 x gewoon en 1x in spiegelbeeld. De spiegelbeeld is voor de achterkant en heb ik op ca. 3 cm vanaf de bovenkant een vouwlijn gerild. De bovenste gedeelten zijn tegen elkaar geplakt zodat de kaart kan blijven staan.

Card art Opkikker 470.713.790

De letters zijn overgetekend op designpapier uit paperpad Farmhouse Market van Carta Bella. De letters zijn opgeleukt met waterlelies en de vrolijke kikkers die overal tevoorschijn komen. Op de banner is de tekst gestempeld en ook op de tekstwolkjes staat het gekwaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten