Pagina's

zaterdag 24 oktober 2020

Chocola

 Hoi, hoi,


Ik ben dit keer met de leuke mal van de chocolade reep aan de slag gegaan en heb er een verjaardagskaartje mee gemaakt.


Ik gebruikte deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Card Art A5 Chocolate
470 713 816

Ik heb de mal eerst overgetrokken op creme cardstock en heb daarna de chocolade gemaakt van bruin cardstock in combinatie met creme cardstock. Ik heb onderaan een klein stukje designpapier gebruikt met blauwe bloemetjes. De losgetrokken wikkel heb ik gemaakt van zilver papier, de randjes heb ik voorzien van een stukje aluminiumfolie zodat het net echt lijkt. 


Hierna heb ik dit leuke konijntje gekleurd met Faber Castell potloden.


De tekststempeltjes mocht ik lenen van mijn vriendin. Dank je wel Bianca. 


Op de partjes chocola heb ik nog wat glitterstipjes gemaakt. Dit heb ik gedaan door eerst een mask te bewerken met Tacky when dry gel Medium. Dit laat je even drogen aan de lucht en daarna kun je er folie papier op plakken, even goed wrijven de folie blijft achter op de pasta. Ik vind het zo'n leuk effect geven en ga deze techniek echt vaker gebruiken op mijn kaartjes. 


Nu nog even snel bedenken naar wie ik deze kaart kan sturen. Het wordt in ieder geval iemand die dol is op chocola. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes 

6 opmerkingen:

  1. Hello my name is Shirley, I just want to share with you what Dr. Adebayo the great spell caster saved me.I was so in love with this guy.I was madly in love and he love me back as his little sister because he was in love with another girl.It hurts me so much when I see them on each other arm but I was not going to surrender to defect.I tried all the seductive method i could think about and even lost the only thing i had with him that is friendship.I needed him badly that I could go to any length to have him all to myself.My friends suggested that i use a love spell on him which i did.I tried all the spell caster i could find in Africa, all they did resulted to nothing.It was so frustrating that i switched to the internet and i saw tagged ” how I got my cheating husband back ” so i contacted Dr. Adebayo with the email Claire left in her post.He did his thing and believe it worked in a short time.I had Nathan all to myself he like me became slave so to speak, we got married JUNE 18th 2020.If you want to smile again like mine just contact; poweroflovespell@gmail.com Call/WhatsApp: +2349063700631 I never knew people still have powers and make things happen this way.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was 4 weken in tranen omdat mijn man zei dat hij wilde scheiden. Ik was zo verward en diepbedroefd. Tot ik op een heel goede dag van dr. Ajayi hoorde, las ik enkele getuigenissen op zijn site hoe hij in staat was om verbroken relaties te verzoenen, dus besloot ik hem een ​​kans te geven. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dingen die gedaan moesten worden om een ​​spreuk uit te spreken. Eerst overwoog ik of ik het zou doen, en ik besloot het eens te proberen. ik deed wat dr. Ajayi, de spreukmaker tegen me zei, en daarna niet tot 7 dagen pauze uit het niets mijn man die me zonder reden verliet kwam op een avond terug naar huis en smeekte me terug te hebben, hij kwam zelfs met de zijne broer en smeekte om vergeving. Na zoveel pijn ben ik geslaagd, mijn man kwam nog steeds terug, ik ben zo blij. allemaal dankzij Dr Ajayi, je kunt bij hem terecht voor elk soort spreukwerk. Ik geloof dat hij je door je RELATIE-problemen heen zal helpen.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Viber / Whatsapp: + 2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dr jadu   I wanted to to thank you for all of your work and effort. I requested a reunion love spell (to bring back my boyfriend) and within 3 weeks Bryce was back and calling me regularly, and little by little we fixed what i had messed up. Honestly, I wasn’t sure that this was going to work as i had gone to other casters with no results, but i had to give it one more shot. you told me to be patient and i was, and I cannot thank you enough for your work! I have already recommended two friends to you for help with their love lives and will continue to recommend you to anyone i feel needs you. I cannot thank you enough Dr jadu   you can reach him if you need his help on his email : reunitingexspell@gmail.com whatsap +2348139424847 or website https://reunitingexspell.footeo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil Lord Bubuza erkennen omdat hij me heeft geholpen mijn relatie te herstellen, hij heeft mijn vreemdgaande vriend laten stoppen met vals spelen met zijn spreuk. Mijn vriend bedroog en was respectloos, onze relatie was stressvol en we gingen 3 keer uit elkaar voordat ik via WhatsApp contact opnam met heer Bubuza voor hulp:: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering en vertelde me wat ik moest doen. Het was heel verrassend en schokkend, want 15 uur nadat ik had gedaan wat heer Bubuza had opgedragen, kwam mijn vriend terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Mijn vriend bedriegt me niet meer en respecteert me niet meer. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf een gelofte heb gedaan dat als heer Bubuza me helpt, ik over hem zal getuigen voor de wereld. Hij is een god op aarde, hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OPTION SCAM OR ANY ONLINE SCAM WHATSOEVER?.DO YOUR DESIRE CREDIT REPAIR[EQUIFAX, EXPERIAN, TRANSUNION? WELL, YOU HAVE FOUND REDEMPTION IN ASORE CORP.
    www.cryptoprecinct.online

    Asore Corp is a group of multinational Hacker's, an affiliate of Evil Corp. We make sure by all means necessary that our clients get the best of services on a🔐PAYMENT AFTER JOB IS DONE BASIS✅. Rather than send money and trust a criminal to fulfill your deal, you can make sure the job is done before WORKMANSHIP is paid for. You'll get excellent customer service.
    That's a 100% guarantee. Our Cyber security Technicians are on standby 24/7 to receive your job requests.

    ⚠️ BEWARE OF FRAUDSTARS looking to hoax.
    if you have been a VICTIM, contact : ✉️cyberprecinct@gmail.com for directives.
    Here, it's always a win for you.

    🔸OUR SERVICES🔸
    ➡️Binary Option funds recovery
    ➡️Social media hack
    ➡️Recovery of loan scam
    ➡️Credit repair (Equifax,Experian,Transunion)
    ➡️E mail hack
    ➡️College score upgrade
    ➡️Android & iPhone Hack
    ➡️Website design
    ➡️Website hack
    And lots more.

    DISCLAIMER: Asore Cyber Corp accepts no responsibility for any information,previously given to anybody by clients on as regarding the job. Asore Cyber Corp will not distribute contact information collected on any hacking job other than in the Asore corps Hacker's listings themselves, and will not sell contact information to third parties.

    CONTACT INFO:
    www.cryptoprecinct.online
    📧 asorehackcorp@gmail.com
    cyberprecinct@gmail.com

    Copyright ©️
    Asore Cyber Corp 2021.
    All rights reserved.

    BeantwoordenVerwijderen