Pagina's

zaterdag 3 oktober 2020

Romantic Birthday

 Alweer zo'n leuke mal 470.713.200 Shape Art Olivia. Echt een klassieker weer waar je alle kanten mee uit kunt. Bij mij is dat dan vaak de vintage kant en ik maakte met deze mal een verjaardagskaartje voor een vriendinnetje.


Ik heb 2x de basis gemaakt met de mal, daarop designpapier en daarna dit op elkaar geplakt waarbij de bovenste een slag is gedraaid.
Daarna heb ik een plaatje pas gemaakt voor onder de mooie ronde mal.

Onderaan heb ik mooi kant bevestigd en bovenaan een bloementoef met o.a. een zelfgemaakte papieren bloem maar ook een kanten bloemetje.

Sprietjes, takjes, wat wondgaas...allemaal voor het verkrijgen van een mooie toef.
Ik lijm dat graag met 3D kit om er zo makkelijk nog iets onder te kunnen steken of om te kunnen schuiven met mijn bloemen.

Een Dutch Doobadoo standaardje erbij en klaar was mijn kaartje voor mijn jarige vriendinnetje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, graag tot een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten