Pagina's

woensdag 14 oktober 2020

Chocolade Maakt je Blij


 Wie houdt er niet van chocolade? Mij mag je er voor wakker maken hoor en ik heb een vriendin die net zo dol is op chocolade als ik dus wat is er dan leuker dan een kaartje te maken in de vorm van een chocoladereep. 


Met de 470.713.816 Card Art Chocolate is dat heel makkelijk. Kijk maar.


Je maakt je basis, volgt verder de gedeeltes van de mal op je designpapier of cardstock. Het wijst zichzelf.


Ik heb lijntjes getrokken op mijn "chocolade" en er eigenlijk een bonbonreep van gemaakt met een kleurig toefje. Op mijn zilveren glitterpapier heb ik nog een toefje bloemen gedaan om de kaart wat romantisch te maken.


Een leuke mal dus en de kaart blijft netjes wat gewicht betreft. Dat scheelt voor de verzendkosten.

2 opmerkingen: