Pagina's

maandag 12 oktober 2020

Mixed Media

  Hallo bloglezers.

Soms kom je iets tegen waarvan je direct mogelijkheden ziet om er iets leuks van te maken.


Dat had ik dus met dit ladekastje toen ik dit in de winkel zag staan. Ik heb het daarom gekocht en ben met verf, masks, en ricepaper aan de slag gegaan.

In dit blogbericht zal ik laten zien hoe ik dit kastje gemaakt heb.


Met een rubberen spatel heb ik grof van Cadence Rusty Patina Mould green en Reliëf Paste white aangebracht. Hierbij heb ik niet het gehele kastje bedekt.

Op een aantal plaatsen heb ik een klok van ricepaper geplakt. Dit heb ik gelijmd met Mod Podge.

Hierna heb ik het kastje wat ouder laten lijken door hier en daar donker bruine verf aan te brengen. Deze verf heb ik met mijn vinger uitgesmeerd zodat het laagje verf niet te dik zou zijn.


Ook heb ik hier en daar wat verbandgaas op het kastje geplakt. Hiervoor heb ik ook Mod Podge gebruikt.


Op het kastje heb ik ook softboard art gebruikt. Deze steentjes van softboard komen uit een oudere collectie van Dutch Doobadoo.

Met de Dutch Doobadoo mask art Strips (470.715.160) en de Cadence Rusty Patina Rustique heb ik hier en daar cijfers en letters gemaakt. Als je Rusty Patina in combinatie met een mask gebruikt, ga dan niet te vaak met de spatel over de mask heen. 


De patina loopt dan namelijk onder de mask door. Probeer in 1 of 2x voldoende patina aan te brengen.


Ook heb ik het Dutch Doobadoo alfabet stencil (470.455.001) in combinatie met verf gebruikt.

En wat verfspatten maken het weer af.



Ter bescherming heb ik dit kastje afgelakt met een spuitbus met lak.

En zo werd een saai kastje ineens iets leuks om naar te kijken. En natuurlijk ook te gaan gebruiken.

Leuk dat je weer hier kwam kijken. Tot een volgende keer. 

Groeten Hanny

8 opmerkingen:

  1. Heel gaaf! Ik heb ook van die ladenkastjes en die heb ik jaren geleden met servetten beplakt maar dit is ook een heel goed idee! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's a privilege to share this miraculous testimony to the world. I'm Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months back and I have been filled with remorse for I didn't know what to do to amend issues with my husband. I searched for help on the internet on how I could get help in my marriage and I discovered great testifiers about Priest Ade who has been progressive with his spells. I got in touch with him and behold, Priest Ade told me that he will prepare a spell for me that will bring back my husband. I was skeptical but I had no other option but to work with him. 2 days later, my husband called me that he's coming back home and from that day till this moment, we have been living peacefully. He is back now with so much love and caring. today i am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back and the most surprising thing is that our love is very strong now,every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will highly recommend Priest Ade  to anyone one out there who needs help whatsoever. If you have any problem contact Priest Ade, i give you 100% guarantee that he will help you!!.  
      ancientspiritspellcast@gmail.com or ancientspiritspellcast@yahoo.com

      Write him on Whats-app +2347059715465
      Blog: https://priestade.blogspot.com









      It's a privilege to share this miraculous testimony to the world. I'm Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months back and I have been filled with remorse for I didn't know what to do to amend issues with my husband. I searched for help on the internet on how I could get help in my marriage and I discovered great testifiers about Priest Ade who has been progressive with his spells. I got in touch with him and behold, Priest Ade told me that he will prepare a spell for me that will bring back my husband. I was skeptical but I had no other option but to work with him. 2 days later, my husband called me that he's coming back home and from that day till this moment, we have been living peacefully. He is back now with so much love and caring. today i am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back and the most surprising thing is that our love is very strong now,every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will highly recommend Priest Ade  to anyone one out there who needs help whatsoever. If you have any problem contact Priest Ade, i give you 100% guarantee that he will help you!!.  
      ancientspiritspellcast@gmail.com or ancientspiritspellcast@yahoo.com

      Write him on Whats-app +2347059715465
      Blog: https://priestade.blogspot.com

      Verwijderen
  2. Ik ben 32 jaar oud. Ik ben nu 5 jaar bij mijn vriend. De relatie begon goed met een goede noot, ik had een beste vriend genaamd Zoek, we brachten onze tijd altijd samen door als beste vrienden. Ik stelde haar zelfs voor aan mijn vriend Richard en hij werd zo dol op haar. Eerst dacht ik dat er niets aan de hand was, maar ze weet dat Richard van me houdt en ik vertrouwde ook Richard, voor zover ik ze allebei thuis laat om boodschappen te halen. Voor mij dacht ik dat alles goed ging, tot mijn grootste verbazing toen mijn vriend zich raar begon te gedragen, zijn telefoon voor me verstopte, uitging om telefoontjes te ontvangen, enz. Dit is iemand die ik zelfs aan mijn ouders heb voorgesteld. Dus besloot ik mijn beste vriendin Zoe op een trouwe dag in vertrouwen te nemen, in plaats daarvan betrapte ik haar terwijl mijn vriend de liefde bedreef, Richard was niet eens nuchter, hij beschuldigde me ervan dat ik onaangekondigd iemands huis was binnengevallen in de mate dat ze me wegdreven eigen beste vriend nam mijn vriend van me af. Ik heb de hele nacht mijn ogen gehuild, ik heb zijn ouders gebeld om hem te smeken bij me terug te komen, maar het mocht niet baten. Totdat ik hoorde dat dr. Ajayi een geweldige spreukmaker was, nam ik contact met hem op en legde mezelf aan hem uit, hij liet me begrijpen dat mijn vriend gemanipuleerd is, hij vertelde me wat ik moest doen en hij sprak enkele spreuken uit om hem te bevrijden. Ik was verbaasd, mijn vriend kwam bij me terug 3 dagen nadat ik contact had opgenomen met Dr Ajayi, Richard bekende dat het niet zijn schuld was dat mijn beste vriend hem verleidde en manipuleerde, dat is nu allemaal verleden tijd, vandaag zijn we samen gelukkig en getrouwd met onze eerste zoon. Als je de hulp nodig hebt van een spell-caster voor wat voor soort levensproblemen dan ook, raad ik je aan contact op te nemen met Dr Ajayi op viber of Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee, ziet er super uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe voel je je als degene met wie je van plan was de rest van je leven door te brengen plotseling zegt dat hij niet langer geïnteresseerd is in het huwelijk uit het niets dat is het soort situatie waarin ik me bevond toen ik de spreukenmaker tegenkwam genaamd Dr Ajayi, dat was ik gebroken hart smeekte mijn man enkele maanden om naar huis terug te komen, al mijn smeekbeden werden niet beantwoord totdat ik een getuigenis zag van een dame die beschreef hoe de spreukenmaker Dr. Ajayi haar hielp bij het vinden van een goedbetaalde baan en zei dat hij in staat is tot andere soort spreuk liet ze zijn nummer vallen: +2347084887094 Ik nam het nummer aan en stuurde de spreuk door Caster Dr Ajayi legde mijn situatie uit en hoe mijn man plotseling het huis verliet hij vertelde me waarom mijn man het huis verliet na het uitvoeren van een spreuk, hij kostte hem slechts zeven dagen om mijn leven weer gelukkig te maken, want ik leef gelukkig met mijn man en we verwachten ons tweede kind. Als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor elk soort levensprobleem waar je aan kunt denken, neem dan contact op met de spreukenmaker op zijn Viber- of WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn man is een zorgzame en liefhebbende man, maar sinds ongeveer 6 maanden is hij afstand van mij en de kinderen, hij geeft niet langer om ons welzijn en slaapt nauwelijks thuis, ik smeekte hem verschillende keren maar al mijn smeekbeden vallen op doven oren om oprechte vrienden te zijn, die 6 maanden was een hel voor mij. Ik besprak mijn probleem met een vriend, ze vertelde me over deze geweldige betoveringsdokter, Dr. AJAYI genaamd, die haar neef hielp in haar huwelijk. Ik was sceptisch, maar besloot het eens te proberen. mij om bepaalde dingen thuis te doen, ik volgde al zijn instructies op en tot mijn grootste verbazing kwam mijn man op de derde dag thuis en zei dat hij niet weet wat hem overkwam dat hij spijt heeft van wat hij mij en de kinderen heeft aangedaan , nu leven we weer als een gezin. Als je hulp nodig hebt in je echtelijke huis, neem dan contact op met e-mail: drajayi1990@gmail.com of Whatsapp / Viber-nummer: +2347084887094 U komen we terug om me te bedanken, dat is een belofte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond, ik was wat artikelen aan het lezen toen ik een opmerking tegenkwam over een krachtige spreukgebruiker genaamd Dr. Ajayi, ik ging door hevige emotionele pijn omdat mijn man geen tijd meer voor me had, altijd aan het praten over werk als hij buiten aan het genieten is zichzelf met andere vrouwen, heeft Dr. Ajayi een liefdesbetovering voor mij gemaakt en sindsdien kan mijn man niet zonder altijd elke gelegenheid aan te grijpen die hij heeft om aan anderen te bewijzen dat hij van me houdt, ik ben Dr Ajayi dankbaar voor de krachtige betovering voor de liefdesbetovering die hij voor mij maakte, als je het moeilijk hebt in je relatie en een blijvende oplossing wilt, raad ik je Dr. Ajayi aan omdat ik van hem heb geprofiteerd. Wees niet verlegen, want hij is erg vertrouwelijk en alles wat je met hem bespreekt is veilig. U kunt Dr Ajayi bereiken op Whatsapp: +2347084887094 of u e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankzij dr. Ayo die me zojuist heeft geholpen om de vrede in mijn huis te herstellen, zijn mijn vader en mijn moeder nu al heel lang vertrokken, onlangs kwam ik online een advertentie tegen over magische kracht en ik zeg, laat me contact opnemen om mijn geloof, gelukkig voor mij, en met de hulp van Dr. Ayo magie zijn mijn vader en moeder nu weer bij elkaar. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt voor een duurzame oplossing via dryospell@gmail.com WhatsApp hem op +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen