Pagina's

woensdag 21 oktober 2020

De Maanden van het Jaar

 


 Bij Dutch Doobadoo hebben we een prachtige set om de maanden van het jaar te gebruiken als mini album (470713820) . Ik heb voor jullie de eerste 4 maanden al om te laten zien. 


Heel veel foto's maar het komt er op neer dat ik een basis heb gemaakt van: voor en achterkant, alle maanden en tussen de maanden nogmaals de basisvellen zoals van de voor- en achterkant. 


Heel  veel basisvellen dus en daarom ook heel veel om aan te kleden. Het gaat een heel dik album worden en ik denk dat ik de ringetjes later zal moeten vervangen door grotere.



Ik wil de maanden zoveel mogelijk passend maken bij de tijd van het jaar dus begonnen met de winter uiteraard.

 Ik heb me ook voorgenomen veel te werken met papier uit de voorraad en zag dat daar nog veel pion papier lag wat nu mooi kon worden verwerkt.



Ook februari in de winter en dan voorzichtig over naar de lente maanden.




Ook nog gewerkt met een takjes-mal en structuurpasta van Dutch Doobadoo. Wat glitter en glimmer mag uiteraard ook niet ontbreken in mijn album.


April gaat ons al de zonnigere kant van het jaar laten zien en in mei komen er waarschijnlijk wel vogeltjes aan de beurt. Tussen alle andere bezigheden door doe ik steeds een stukje. 



Het is wel de bedoeling om het ook echt af te maken en dan aan het einde van het jaar een prachtig rijk gevuld album te hebben.


 Ik doe mijn best maar dacht dat het wel leuk zou zijn om alvast iets te laten zien. Als het klaar is worden het wel heel veel foto's vrees ik om in 1 post te zetten dus hier vast deel 1.


1 opmerking:

  1. E-mail Dr Sambo voor een echte liefdesbetovering: divinespellhome@gmail.com
    neem contact met hem op via zijn whatsapp mobiele lijn +2348145810121 U kunt ook zijn website bezoeken http://drsambo443.website2.me/
    Hallo kijkers, ik woon in Zuid-Afrika, ik ben erg blij om dit geweldige getuigenis te delen, ik was gekwetst en mijn hart was gebroken toen mijn man me met onze twee kinderen achterliet, ik was in de war en wist niet wat ik moest doen, ik hield van hem zo veel, ik probeerde alles wat ik kon om hem terug te halen, maar het mocht niet baten, op een trouwe dag toen ik van mijn werk kwam, ontmoette ik een vriend van mij aan wie ik mijn probleem uitlegde, en ze vertelde me over een spreukenmaker genaamd " Dr Sambo "die haar ook zwanger maakte toen ze op zoek was naar een kind, ik nam contact op met de spreukenmaker via de e-mail die ze me gaf, en de spreukenmaker vertelde me wat ik moest doen en ik deed precies wat mij was opgedragen, tegen mijn rooster verrassing, mijn man die me al heel lang niet meer heeft gebeld, belde me en begon me te verontschuldigen voor al het onrecht dat hij me heeft aangedaan, en nu hield hij meer van me dan ooit tevoren, broeders en zusters als je door een soort probleem heen gaat neem contact met hem op en ik geef je 100% garantie dat hij je problemen zal oplossen. dit zijn zijn contacten divinespellhome@gmail.com whatsapp mobiele lijn + 2348145810121

    BeantwoordenVerwijderen