Pagina's

vrijdag 23 oktober 2020

Beste Wensen

  Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik weer een kerstkaart gemaakt. Want voordat je het weet, is het alweer kerst. 

Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Kerst gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De letters heb ik daarna uit donkerblauw en rood en lichtblauw cardstock overgenomen. Daarna nog een keer uit het designpapier Warm & Cozy. Om diepte in de kaart te creëren, heb ik de letters met 3D foam op het witte cardstock geplakt.

 Card Art Kerst
470.713.812
470.713.812 Card Art Kerst

 
 

Voor het oppimpen heb ik diverse Noor! Design mallen gebruikt. Het plaatje en de tekst komen uit een knipvel van Bella Lulu.
 


Op de letter R heb ik kerstbelletjes geplakt. 


En op een kerstkaart mogen natuurlijk de hertjes en de kerstboom niet ontbreken. De hertjes heb ik uit craft gestanst en op de rug witte stipjes gemaakt met de gelpen. Als je de kerstboom hebt uitgestanst zie je dat er gelijk ook takjes in de boom zijn uitgesneden. Hierop heb ik sneeuw gelegd met de sneeuwpen.
  

Dan nog even weer de hele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart met deze mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. REAL AND GENUINE ONLINE LOVE SPELL CASTER TO BRING EX LOVER URGENTLY CALL OR WHATSAPP +2348118829899. 

      I want to use this opportunity I have to say a big thanks to Dr Great for getting back my ex husband. I’m Linda Gibson from USA, after 7 years of marriage my husband left me for another woman I did whatever I could to get him back but all I did was in vain I was sad, but I didn’t lose hope of getting him back because I had faith in God. So I search online on how to get my husband back, and I came across a post of Dr Great of how he helped a lady to get back her ex, I contacted him and told him the pain I was going through, he told me what to do and I did it, then he casted a love spell for me 48 hours later my husband called me and told me he is sorry for what he did and that he misses me very much, later that day he came back home and beg for my forgiveness, since then our love grew stronger. For the marvelous things Dr Great has done for me it would be unfair for me not to let the whole world know that such a powerful spell caster do live. If you want to get back your ex fast email Dr Great at infinitylovespell@gmail.com or infinitylovespell@yahoo.com or add him up on WhatsApp +2348118829899 Blog: lindagibson90.blogspot.com view his blog http://infinitylovespell1.blogspot.com







      REAL AND GENUINE ONLINE LOVE SPELL CASTER TO BRING EX LOVER URGENTLY CALL OR WHATSAPP +2348118829899. 

      I want to use this opportunity I have to say a big thanks to Dr Great for getting back my ex husband. I’m Linda Gibson from USA, after 7 years of marriage my husband left me for another woman I did whatever I could to get him back but all I did was in vain I was sad, but I didn’t lose hope of getting him back because I had faith in God. So I search online on how to get my husband back, and I came across a post of Dr Great of how he helped a lady to get back her ex, I contacted him and told him the pain I was going through, he told me what to do and I did it, then he casted a love spell for me 48 hours later my husband called me and told me he is sorry for what he did and that he misses me very much, later that day he came back home and beg for my forgiveness, since then our love grew stronger. For the marvelous things Dr Great has done for me it would be unfair for me not to let the whole world know that such a powerful spell caster do live. If you want to get back your ex fast email Dr Great at infinitylovespell@gmail.com or infinitylovespell@yahoo.com or add him up on WhatsApp +2348118829899 Blog: lindagibson90.blogspot.com view his blog http://infinitylovespell1.blogspot.com











      REAL AND GENUINE ONLINE LOVE SPELL CASTER TO BRING EX LOVER URGENTLY CALL OR WHATSAPP +2348118829899. 

      I want to use this opportunity I have to say a big thanks to Dr Great for getting back my ex husband. I’m Linda Gibson from USA, after 7 years of marriage my husband left me for another woman I did whatever I could to get him back but all I did was in vain I was sad, but I didn’t lose hope of getting him back because I had faith in God. So I search online on how to get my husband back, and I came across a post of Dr Great of how he helped a lady to get back her ex, I contacted him and told him the pain I was going through, he told me what to do and I did it, then he casted a love spell for me 48 hours later my husband called me and told me he is sorry for what he did and that he misses me very much, later that day he came back home and beg for my forgiveness, since then our love grew stronger. For the marvelous things Dr Great has done for me it would be unfair for me not to let the whole world know that such a powerful spell caster do live. If you want to get back your ex fast email Dr Great at infinitylovespell@gmail.com or infinitylovespell@yahoo.com or add him up on WhatsApp +2348118829899 Blog: lindagibson90.blogspot.com view his blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik kan niet altijd reactie geven dus test eerst even...
      Prachtige kerstcreatie is dit...heel leuk gedaan hoor!
      Groetjes Ellen

      Verwijderen
  3. Ik ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spreukmaker, Dr. Padman genaamd, me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. Ik was diepbedroefd toen mijn geliefde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat een andere dame zwarte magie op hem heeft gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik het internet om hulp zocht, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Padman en vervolgens contact met hem opnam voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen , hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te spreken en tot mijn grootste verrassing, na 24 uur van het doen van de liefdesbetovering, kwam mijn geliefde terug op zijn knieën en smeekte me om hem te vergeven We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Padman Wonders voor het helpen mij, red mijn relatie, je kunt contact opnemen met Dr padman via e-mail padmanlovespell@yahoo.com of info@padmanspell.com Website: https://padmanspell.com/index-3.html of WhatsApp +19492293867

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil de wereld snel vertellen dat er een echte online spell-caster is die krachtig en oprecht is, zijn naam is Dr. Ayo. Hij hielp me onlangs mijn relatie met mijn man die me verliet. Love Spel voor mij, en mijn man die zei dat hij niets met me met me had, belde me en begon me te smeken om terug te komen. Hij is nu terug met zoveel liefde en zorg. Vandaag ben ik blij om je te laten weten dat deze spreuk-caster de macht heeft om een ​​gebroken relatie te herstellen. Omdat ik nu blij ben met mijn man. Aan iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr. Ayo ook enige vorm van hulp bieden als genezing van alle soorten ziekten, rechterlijke gevallen, zwangerschapspreuken, spirituele bescherming en bovendien. Je kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail drayospell@gmail.com of voeg hem toe op WhatsApp met zijn telefoonnummer +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben MARIANA uit Californië. Ik wil getuigen van de machtige Dr Ayo voor het redden van mijn relatie. Ik moet een van de weinigen zijn die er geen moeite mee heeft om iemand te laten zien en te vertellen hoe dankbaar ik ben om mijn relatie melodieus en soepel te maken. Ik probeerde positiever te zijn over mijn relatie met mijn vriend, het lijkt alsof het een eeuwigheid heeft geduurd. Een andere dame nam mijn verloofde van me weg en ze verhuisden allebei. Ik huilde en vroeg of hij terug zou komen, maar hij weigerde mijn telefoontjes aan te nemen of mijn berichten terug te sturen. Mijn vriend stelde me voor aan een krachtige spreukgebruiker genaamd DR Ayo, die me hielp een zeer krachtige liefdesspreuk uit te spreken die mijn verloofde binnen 48 uur terugbracht. Ik was verbaasd en verrast toen mijn verloofde me belde om vergeving te vragen vanwege de krachtige liefdesbetovering van Dr. Ayo. Aarzel niet om op de volgende manieren contact op te nemen met DR Ayo als u een huwelijks- of relatieprobleem heeft.
    Neem contact met hem op voor hulp
    E-mail: drayospell.com of WhatsApp: +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe ik mijn man terugkreeg..........DE BESTE MANIER OM TE Winnen en je ex-echtgenoot te krijgen MET DE HULP VAN DR OGUGU KRACHTIGE EN DRINGENDE LIEFDESPELL MET 100% GARANTIE Mijn man heeft me de afgelopen maanden in de steek gelaten nu, en weiger terug te komen omdat hij werd vastgehouden door een vrouw die hij net ontmoette, daarvoor heb ik geleden en het was een worsteling, maar ik besluit alles in het werk te stellen om ervoor te zorgen dat mijn man en ik kwam weer bij elkaar zoals vroeger, toen ging ik daar online. Ik zag zoveel goede gesprekken over deze spreukgebruiker wiens e-mail solutiontempledrogugu@gmail.com is, dus ik moest contact met hem opnemen en mijn probleem aan hem uitleggen en in slechts 48 uur als hij heeft beloofd, mijn man kwam thuis en zijn gedrag was terug naar de man met wie ik getrouwd was. Ik kan de spreukgieter niet genoeg bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan, ik ben zo dankbaar en ik zal nooit stoppen om zijn naam op internet te publiceren voor het goede werk dat hij voor mij heeft gedaan, nogmaals, zijn e-mail hem direct.. solutiontempledrogugu@ gmail.com of bel/WhatsApp:+2347011196745http://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit heeft echt gewerkt en ik ben er trots op te getuigen. Ik zag een bericht over hoe een dame haar man terugkreeg door DR AJAYI. Hij hielp haar om haar ex-man terug te krijgen. Mijn vrouw is 1 jaar geleden van me gescheiden om bij een andere man te gaan wonen en ik heb geprobeerd haar los te laten, maar dat lukte niet, dus ik probeer veel dingen te doen om haar terug te krijgen en ze weigert bij mij terug te komen. Ik bezocht op een dag een forum voor tips om haar terug te krijgen en daar zag ik een dame die getuigde hoe DR AJAYI haar hielp haar man terug te krijgen nadat hij was vastgebonden met een spreuk door een andere vrouw en DR AJAYI was degene die haar hielp . Hoewel ik nooit in spiritueel werk geloofde, probeerde ik hem met tegenzin omdat ik wanhopig was. Ik legde mijn problemen aan hem uit, tot mijn grootste verbazing hielp DR AJAYI me om mijn vrouw na een week terug te brengen en nu is mijn relatie nu perfect zoals hij beloofde. Je ex permanent terugkrijgen, brengt niet alleen iemand terug van wie je houdt, maar het zal ook het gevoel van je geliefde herenigen dat je net zo gelukkig bent met die persoon. Mijn vrouw behandelt me ​​nu als een koning en zegt altijd dat ze altijd van me houdt. Als u problemen in uw relatie doormaakt, kan DR AJAYI huwelijksproblemen helpen oplossen, NEEM CONTACT MET HEM OP VIA E-MAIL: drajayi1990@gmail.com of WhatsApp OF Viber-nummer +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan niet geloven dat voodoo zo gegroeid is dat je het kunt gebruiken om de loterij te winnen. Ik zag online een opmerking van een spreukgebruiker genaamd Dr Ajayi die me hielp met een voodoo waardoor ik de powerball-loterij van $ 450.000 won. Hij vertelde me ook dat als ik voor de miljoenen was gegaan, ik ook had gewonnen. Maar het probleem was dat je de spreuk maar één keer kunt gebruiken, wat betekent dat er geen tweede kans is om twee keer te spelen omdat het tegen voodoo is, gezegd door de spirituele man. Ik was zo dankbaar dat dit iets was waarvan ik nooit had gedacht dat het ooit zou werken, maar vandaag kon ik mijn schulden betalen. Dr Ajayi is een krachtige spirituele man die je kan helpen bij het oplossen van elk soort levensprobleem dat je ervaart, of het nu fysiek of spiritueel is, je kunt volledig op Dr Ajayi vertrouwen. je kunt contact met hem opnemen via Whatsapp / Viber: +2347084887094 of je e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen