Pagina's

donderdag 22 oktober 2020

My star

 Hallo allemaal,


Vandaag neem ik jullie mee in de opbouw van een layout van 30x30cm. 


Als eerste ben ik met de Mask Art Kant 470.715.165 begonnen en heb deze dun gebruikt met DDBD structuurpasta. Dit heb ik laten drogen. Daarna ben ik er met Speckled Egg Distress Oxide overheen gegaan. Dan zie je dat de structuurpasta als resist werkt. Een heel apart resultaat. 


De randen heb ik over laten lopen naar Tumbled Glass Distress Oxide.
 
Daarna ben ik met het volgende stencil Flowers and Swirls 470.715.163 met de bloemetjes aan de gang gegaan:


Dit is gedaan met Distress inkt Speckeld Egg. 


de bloemen


en de swirls erbij. Langzaam opbouwen van verschillende Masks.


Uiteindelijk heb ik nog 1 Mask Barroque 470.715.166 toegevoegd met Distress Oxide Tumbled Glass 


Om hem af te maken heb ik nog 1 mask toegevoegd met zwart. 


Dan is het tijd om allerlei leuke embellishments en stempels toe te voegen.


Hieronder de layout zoals hij uiteindelijk geworden is: 



toegevoegd:

491.200.005


toegevoegd:

    

Zo dan zijn we aan het einde gekomen van deze blogpost. Ik hoop dat jullie wat inspiratie hiervan gekregen hebben en tot een volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Geweldig en wat een leuke foto! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact: drowoherbs@gmail.com I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via: drowoherbs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen