Pagina's

donderdag 22 oktober 2020

Fijne Feestdagen

 Hallo Allemaal,

We gaan nog even door met het maken van onze decemberkaarten. Deze keer heb ik een Mandala gebruikt om de kaart een ondergrond van glitters mee te geven.

Op het designpapier met houtnerf heb ik met structuurpasta de mandala opgezet. Toen de pasta nog nat was meteen de glitters erover gestrooid waardoor dit dan heel mooi blijft zitten.

Structuurpasta hoort zeker in je basisuitrusting. 


870.000.000


In de toef heb ik dutch doobadoo lijm gedaan en daarop eiskristallen van Viva en wat kleine steentjes van Cadence waardoor het geheel een ijskoude look krijgt.


470.715.625


Het kleine kerstmannetje is een mon ami van Noor! Design.



870.001.000


Zo'n toef is altijd mooi vind ik.


Aan de voorkant van de kaart ook nog een stukje Mandala geplaatst.


Natuurlijk ook aan de binnenkant van het kleine flapje nog een klein stukje Mandala.


Dit is mijn voorbeeldje voor vandaag hopelijk weer voor een beetje inspiratie gezorgd. Bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot ziens.

groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en die mandala met glitters erop ook heel mooi.Zo kom ik ook nog eens van mijn glitter af.
    Het geeft alleen zoveel troep ,ligt bij mij dan overal.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en leuke ideetjes doe ik gelijk op.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen