Pagina's

zaterdag 30 november 2019

Mijn Verlanglijstje

Hoi, Hoi,

Ik heb nog een Sinterklaaskaartje gemaakt.  Dit keer met de mal van de schatkaart. Deze had ook heel goed nog bij de Sinterklaascollectie gekund  want je kunt er hele leuke verlanglijstjes mee maken.


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock,  de randen heb ik bewerkt met vintage photo inkt. 


Dutch Doobadoo Card Art Treasure Map 470.713.718

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met Kraft papier.  Alle stukjes heb ik bewerkt met inkt maar ook met de distresser. 


Met verschillende stansen heb ik de Sint en de Piet op het paard gemaakt. De cadeautjes en de wortels heb ik gemaakt met sinterklaasstansen.


Hierna heb ik nog enkele tekstjes op de kaart gestempeld. 


De tekst "Mijn verlanglijstjes" heb ik gehandletterd. Wanneer je heel goed kijkt, zie je dat ik op de achtergrond nog pepernoten gestempeld heb met bruine distress inkt. Dit zie je alleen niet zo heel goed. Nu nog even het verlanglijstje invullen en dan kan hij in mijn schoen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten