Pagina's

dinsdag 19 november 2019

Blue Christmas

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie, gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Lily. Wat een geweldige mal! Ik heb graag ruimte om van alles kwijt te kunnen en deze mooie mal heeft ruimte in overvloed.



Onder en bovenaan heb ik de leuke hulstborder gebruikt van Joy 6002.1230 en ook Bille's border stans sterren heb ik verwerkt op deze kerstkaart 6002/1259.


Op deze border stans met sterren heb ik mijn bloementoefje geplakt, het is leuk om de stans er onderuit te laten steken. Met geinkte randjes heb ik mijn vintage effect wat versterkt.


Onder het plaatje heb ik één van de oudere blauwe mallen gebruikt. Verder heb ik de kaart aangekleed met dubbelgeplooid organzaband, sterren, een beetje bling bling en wat tekst. Dit was het weer voor vandaag, dankjewel voor jullie bezoek aan het blog en graag tot een volgende keer.

xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten