Pagina's

donderdag 21 november 2019

Vintage Winter

Er zijn weer zoveel leuke mallen en ik heb er weer heel veel plezier in gehad om met de Dutch Fold Art Cart 470.713.739 een vintage kaart te maken.


Ik heb de basis uitgeknipt, mooi designpapiertje erop gedaan, randjes geinkt en toen kwam het aankleden. Een mooi plaatje uitgeknipt en geplakt op mijn uitgestanste mal 6002/0356 van Noor! Design.


Ik denk dat dit de mal is die ik absoluut het meest heb gebruikt om een rechthoekig plaatje op te doen. Mijn favoriet dus.


Verder heb ik gewerkt met een dubbelgeplooide ruche en een fijn kantje met lichtblauwe roosjes, wat pareltjes, bloemen en een mooie glimmer voor bovenop de strik bovenaan. Onder de bloemen zie je nog net een stansje uit piepen gemaakt met de Sterren border van Noor! 6002/1259. Ik heb hem doormidden geknipt en als swirl gebruikt onder mijn bloemen.



Dit was mijn voorbeeld weer voor vandaag. Graag tot een volgende keer.

xxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten