Pagina's

donderdag 28 november 2019

Love

Hallo allemaal,

Het is altijd een feestje als de nieuwe collectie uitkomt. Mijn handen jeukten om ermee aan de slag gegaan. Één van de nieuwe mallen van november is deze Swing Card Art Sapphire. Hij is echt zo leuk!


Ik zal proberen uit te leggen hoe je deze mal vouwt.

Swing Card Art Sapphire
470.713.338
470.713.338 Swing Card Art Sapphire

Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. De mal die je binnenin ziet, heb ik apart nog weer overgenomen uit wit cardstock. De onderste rillijn is een bergvouw. Je vouwt dus het onderste stuk naar beneden. De rillijn die je daarboven zit wordt een dalvouw. Je vouwt de bovenkant dus naar voren. De lijnen die je binnenin de mal ziet, zijn de lijnen voor het designpapier. Van de 3 horizontale lijnen (2x) is de middelste altijd de rillijn of een snijlijn. De lijnen die je daarboven of onder ziet, zijn de lijnen voor het designpapier.


Eerst heb ik het binnenste stuk dat in de mal zit opgepimpt. Dit stukje plak je met de onderkant op het onderste stukje onder de eerste rillijn. De bovenkant heb ik niet vastgeplakt maar onder het strikje geschoven. Zo kun je de kaart altijd nog versturen. Onder het strikje (aan de uiteindes) heb ik 2 stukjes 3d foam geplakt. Zo kun je precies de punt onder de strik schuiven. ziet hij er vanaf de zijkant uit.


De bloemen, strik en takje heb ik op een honingraat geplakt. In het midden van de bloem heb ik met de paarse Dutch Doobadoo Pearl Pen parels gemaakt.

Dutch Pearl Pen Lila
870.003.092
870.003.092 Dutch Doobadoo Pearl Pen lila


Zie je de leuke vlindertjes? Die zijn ook van Dutch Doobadoo en komen uit de Paper Art Vlinders. Ken je de Paper Art van Dutch Doobadoo? Dit zijn vellen gelaserd papier met hele fijne en gedetailleerde afbeeldingen. We hebben ze in zwart, wit en kraft. Deze vlinders zijn wit, maar je kunt ze natuurlijk kleuren in elke kleur die je wilt.

Dutch Laser Paper Art Vlinders
472.948.051
472.948.051 Laser Paper Art A5 wit Vlinders

En uiteraard plak ik alles vast met de alleslijm van Dutch Doobadoo. Een superfijne lijm die verkrijgbaar is in een lijmpen (voor het fijnere plakwerk) en de fles voor het wat grovere plakken.

Dutch Doobadoo lijmpen
870.001.001
870.001.001 Dutch Doobadoo Lijmpen 28 ml.

Dutch Doobadoo alleslijm 
870.001.000
870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog en natuurlijk ook voor je altijd leuke reactie.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

3 opmerkingen: