Pagina's

zondag 24 november 2019

Enjoy Your Day

Hallo creatievelingen.

Leuk dat jullie weer hier komen kijken. Vandaag zag ik op mijn hobbytafel nog wat kleine rest stukjes papier liggen. Dit was papier waarop ik met brusho pigmentpoeder bezig geweest was. Deze strookjes heb ik op dezelfde breedte maat gesneden.


En op een pagina in mijn planner geplakt. Weinig inspirerends aan op deze manier.


Door de achtergrond met een Neocolor II krijtje te kleuren en dit met een nat penseel uit te smeren begint het al wat te worden. Hierna heb ik met een Stabilo All potlood de randjes van al deze stukjes papier gekleurd.


Het volgende wat ik gedaan heb is met een blending tool en zwarte watervaste stempelinkt de motieven van een multi maks op de strookjes aanbrengen. Hier en daar heb ik de driehoekjes nog omgetrokken met een zwarte fijnschrijver.


Het leuke van de multi masks vind ik dat de motieven zo fijntjes en klein zijn. Ten slotte heb ik met zwarte gesso gespat.


En nog wat embellishment op de pagina geplakt.


Zoals jullie zien zijn dus ook hele kleine restjes papier leuk om wat mee te doen.

Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten