Pagina's

donderdag 21 november 2019

5 December

Lieve lezers,

Sinterklaastijd! Mijn kinderen zijn 8 en 10 jaar en vinden het gewéldig. We gaan het dit jaar weer uitgebreid vieren. Mijn kinderen willen met de Sinterklaasviering graag verkleed én geschminkt worden (laat mama dat nou ook leuk vinden). Ik heb daar leuke foto's van die ik graag verwerk in mijn journal. Deze keer is het een foto van mijn geschminkte zoontje.


Ik ben begonnen met de nieuwe Dutch Doobadoo mal in de vorm van een S. De moeilijkste letter om zelf te letteren (vind ik dan), dus jippie voor de mal! Als je een scherp schaartje gebruikt en het papier laat bewegen in plaats van je hand, krijg je mooie bochten.

470.713.753 Card Art S

Om zelf embellishments te maken, ben ik gaan stempelen.


Alles moet natuurlijk ook uitgeknipt worden:


Dan is het tijd om een compositie te maken (vergeet niet om een foto te maken als je tevreden bent, zo kun je later alles makkelijker goed opplakken).

470.715.813 Mask Art Labels en Kado's

Nadat ik tevreden was heb ik met potlood de contouren geschetst van waar de S kwam:


Vervolgens heb ik met het nieuwe Dutch Doobadoo stencil (geweldig leuk, met pockets, labels en cadeautjes erop) en distress inkt cadeautjes op de bladzijde gemaakt, mooi rond de S (vandaar dat ik de contouren eerst schetste):


Dit is de bladzijde geworden, een leuke herinnering voor later!


Ik hoop dat dit ook jou leuke ideeën geeft. Veel plezier en een fijne dag toegewenst!

Groetjes, Reanna

6 opmerkingen: