Pagina's

dinsdag 5 november 2019

Sint en Piet

Lieve lezers,

Het heerlijk avondje komt er alweer bijna aan. Een tijd ook om veel foto's te maken en dus mooie herinneringen vast te leggen. Wat is leuker dan de foto's te verwerken in een fotoboek of journal? De nieuwe Sint&Piet mal van Dutch Doobadoo leent zich daar uitstekend voor.


Ik heb de woorden via de mal op papier gezet en ben gaan knippen. Vervolgens heb ik de basis van de pagina gemaakt. In dit geval ben ik begonnen met het opplakken van een stuk jute.

470.713.752 Card Art Sint & Piet

Het plakken heb ik met gel medium gedaan (daar zie je niets meer van terug later).


Vervolgens heb ik het Dutch Doobadoo Burlap stencicl (470.715.006) erbij gepakt en heb deze gebruikt met gouden en rode glimmer paste van Nuvo. 



Vervolgens heb ik uit een knutselpakket van de kinderen de pietjes en sinterklaas geknipt en ben ik de cadeautjes gaan maken met het nieuwe Dutch Doobadoo stencil.

470.715.813 Mask Art Labels en Kado's

Alles opplakken en dan ben je alweer klaar! 


Zo heb je vrij makkelijk een superleuke pagina in je scrapbook of journal met als belangrijkste item je leuke foto.


Veel knutselplezier!

Groetjes, Reanna

3 opmerkingen: