Pagina's

vrijdag 15 november 2019

Geen grotere vriend dan je Hond

Ik had bedacht dat ik de uitdaging met mezelf eens aan moest gaan en een kaartje maken met WOEF. Dat was dus écht een uitdaging want daar passen natuurlijk geen kantjes bij. Dat zou wel heel overdreven zijn. Tóch denk ik dat ik mijn eigen draai er aan heb kunnen geven. Oordeel zelf maar.


Ik heb niet alleen met de WOEF lettermal gewerkt.

470.713.726

maar als basis heb ik gebruikt de Dutch shape art dubbel display.


470.713.329

Deze mallen samen zorgden tóch voor een kaartje waar ik mijn dingetjes wel in kwijt kon.


Ik ben ook van de details en zoek dan ook altijd extra dingetjes die bij mijn kaartjes passen. Wat kan er dan nog beter dan zo'n hartje met pootjes afdrukjes. Ik houd van zulke dingetjes.


Ik vind dat op een mannen/jongenskaart ook gewoon een bloemetje kan en gecombineerd met touw, wondgaas, veertjes en wat pennetjes is het dan toch weer wat "stoerder". De knoopjes met muzieknootjes passen ook perfect voor een verjaardagskaartje.


Ik hoop dat ik ben geslaagd in mijn poging tot het maken van een WOEF kaartje op z'n Plonies. Fijne dag allemaal.

1 opmerking:

  1. wow, toch wel een geslaagde creatie die vele harten zullen bekoren.
    Groetjes,Hilde

    BeantwoordenVerwijderen