Pagina's

zondag 24 november 2019

Noel

Hallo allemaal,

Met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt. Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo mal Noel 470 .713.734  gebruikt.


Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock. Ik heb alle letters daarna nog een keer gemat op blauw cardstock of kraft.


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met 2 verschillende stempels.  Ik heb de stempelafdrukjes ingkleurd met Faber Castell potloden.


Vervolgens heb ik nog een tekststempel met de tekst " Fijne Feestdagen" gebruikt.


Achter de onderste stempel heb ik nog 2 kerstbomen geplakt. Deze bomen zijn gemaakt met een stans. Als laatste heb ik met een witte gelpen witte rondjes hier en daar  op de blauwe letters gezet, dat zijn de sneeuwvlokjes die naar beneden vallen.


De hele kaart heb ik op een grotere rechthoekige kaart  geplakt zodat het wat steviger is. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten