Pagina's

donderdag 21 november 2019

Welcome Baby Boy

allo allemaal, 

Dit keer heb ik een geboortekaartje gemaakt met de Dutch Doobadoo mal van het rompertje.
Dutch Card Art Baby Onesie 470 713 595.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock.  Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met  het blauwe design papier.  


Het designpapier heb ik nog een keer gemat of effen blauw papier.  Uit het designpapier met de stippen heb ik een cirkel  gestanst waar Daisy door heen kijkt. De randjes heb ik bewerkt met grijze inkt.


Daisy Deer heb ik gemaakt met een stans. 


Verder heb ik nog wat baby stempeltjes gebruikt.  Als laatste heb in nog een slinger gemaakt met een stans.  Hierop komt straks de naam te staan van de baby die geboren gaat worden. Ik weet al dat het een jongen gaat worden en dat de naam uit 5 letters bestaat. Dus nu nog even wachten totdat ik de echte naam weet. 

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten