Pagina's

zaterdag 16 november 2019

I'm here for You


Hoi, hoi,

Ik mocht met deze leuke mal van de paraplu aan de slag, hij is zo leuk!


Ik heb deze kaart gemaakt in combinatie met een andere Dutch Doobadoo mal. 


 Dutch Card Art A5 Umbrella
 470 713 742

Als basiskaart heb ik  dus de bovenstaande mal gebruikt. De basiskaart heb ik 3 x overgetrokken op groen/blauw, zwart en wit cardstock. Deze heb ik allemaal uitgeknipt en bovenop elkaar geplakt. Daarna  ben ik aan de slag gegaan met het designpapier van Noor! Design Rainy Days.


 De Dutch Doobadoo Shape Art Chord 470 713 162

Op deze basiskaart heb ik de Umbrella verwerkt.  De paraplu heb ik ook met hetzelfde designpapier bekleed. 


 Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell poloden. De tekst komt ook uit de stempelset.  Verder had deze kaart niet zoveel nodig dus ik was dit keer vrij snel klaar. 


Ik ben benieuwd wat jullie van deze herfst/regenkaart vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten