Pagina's

zaterdag 30 november 2019

Vintage Children

Heerlijk om kerstkaarten te maken. zoveel lieve plaatjes en ook zoveel mooie mallen in de november collectie. 


Vandaag een kaart met de Swing Art Card Sapphire.


Ik heb de mal omgetrokken en uitgeknipt. De vouwlijnen gemaakt en uit designpapier de 2e maat geknipt. Ik heb het onderste gedeelte gerild en tot een trapje gevouwen en het designpapier opgeplakt.
De binnenste 2 maten heb ik ook nog afgetekend en uitgeknipt, 1 uit linnenkarton en 1 uit designpapier. Ik heb deze 2 op elkaar geplakt en op het voorste gedeelte van het trapje gelijmd.


Vanaf de zijkant kun je beter zien dat het voorste gedeelte op het trapje zit en ik heb dit gedeelte onder de bloementoef gestoken. Je kunt hem gewoon weer er onderuit halen om te versturen. Er zit dus als je het kaartje neerzet een holle ruimte tussen het voorste stukje en de achterkant van de kaart. Bij mijn bloementoef heb ik weer bille's border ster gebruikt en onder het plaatje zie je nog net de kleine sterretjes uit piepen van de sterrenstans.


Ik hoop dat ik duidelijk over heb weten te brengen op welke manier ik deze mal heb gebruikt. Misschien hebben jullie wel een heel ander idee met deze mal. Lekker doen wat je zélf leuk vindt, dát is juist zo leuk van onze hobby. Niets moet, alles mag.

Dankjewel weer voor jullie aandacht en tot ziens.

xxx 


1 opmerking:

  1. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man terug in mijn leven heb gekregen, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie met mijn man, die mij heeft gedumpt, te herenigen en heeft niets meer met mij te maken, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso de Wiseman ook allerlei hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van allerlei ziekten, rechtszaken, zwangerschapsgezegde, we zijn nu erg blij met onszelf . Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheidingszaken, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen