Pagina's

dinsdag 5 november 2019

Mini Album

Goedemorgen allemaal,

Ga er maar eens voor zitten want ik heb heel veel foto's voor jullie. Ik heb een klein albumpje gemaakt met de Dutch Card Art A4 Mini album circles. 470.713.740. Met het mooie papier heb ik op een simpele manier een album gemaakt. Ik heb de basismal 3x uitgesneden en geknipt en in elkaar gelijmd. Alleen in de buitenste basis heb ik de cirkels uitgeknipt in de andere 2 heb ik dat weggelaten.


Er zit een ruggetje in deze mal waardoor het heel makkelijk is om er een paar op elkaar te lijmen.

470.713.740 Fold Art

Je maakt je basis en dan ga je met je designpapier aan de slag. Dit is de buitenkant van het album.



Met een korte en een lange kant. Aan de binnenkant heb je dus eerst een paar korte "pagina's" en daarna een paar lange. Ik ga nu de foto's laten zien op volgorde zoals je door het album bladert.




Hier zie je dus het doorkijkje van de voorpagina. Uit het designpapier heb ik steeds wat extra items toegevoegd zoals bijvoorbeeld hier het boek en de labels op de linker pagina.




Hier heb ik een extra vakje gemaakt om een tag in te kunnen doen en ook bij deze bladzijden heb ik uit het designpapier extra's geknipt en opgeplakt zoals bijvoorbeeld het vogelhuisje en de rozetten.




Dit is het midden en hier zie je de overgang naar de grotere bladzijden. In het midden heb ik een ruche bevestigd omdat ik het zo'n leuk effect vindt hier en daar een kantje en een ruche eruit te zien piepen. Daar komt dan weer echt mijn vintage kant aan bod.




Hier heb ik de bloemen op de linker pagina uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en onderaan de pagina een kantje bevestigd waartussen ik wat uitgeknipte vogeltjes heb bevestigd. Rechts heb ik extra rozetjes geknipt en wat bloemen en een stukje wondgaas erop bevestigd.





Ook op deze laatste pagina's extra knipwerk verwerkt en een paar bloemen. Alles bij elkaar is het een heel leuk albumpje geworden en ik hoop dat het jullie inspiratie oplevert om ook aan de gang te gaan met deze superleuke mal.



Dankjewel voor jullie aandacht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten