Pagina's

woensdag 27 november 2019

Jarig

Hallo allemaal.

Dutch Doobadoo heeft er weer een leuke letterkaart bij met de tekst jarig.


Ook ik ben met deze Dutch Fold Card Art (nr. 470.713.731) aan het freubelen gegaan. Om de voor en achterkant van de kaart gelijk te hebben, vouw ik het kaartpapier dubbel, heb ik de mask over genomen en de kaart dubbel uitgesneden.



Om te voorkomen dat het papier tijdens het snijden weg glijdt, heb ik het met klemmen vastgezet.


Het leuke van de card art modellen vind ik dat je zelf je papier hiervoor kunt kiezen. De uitstraling van deze kaart kan hierdoor compleet anders worden. Ik heb gekozen voor een vrolijke kaart, met heldere kleuren. Om de letters iets meer accent te geven heb ik rondom de verschillende letters
met een fijnschrijver een zwart randje getekend. Langs de buitenkant van de kaart heb ik de rand met de gesso van Dutch Doobadoo geverfd.


Als extra versiering heb ik stempelafdrukken gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met distress inkt. Door deze ballonnen met 3D foam op te plakken krijg je iets meer diepte in je kaart.




De zwarte touwtjes aan de ballonnen heb ik vastgeplakt zodat ze deze vorm blijven behouden. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze vrolijke kaart. Leuk dat je weer hier kwam kijken.

Groeten Hanny

2 opmerkingen: