Pagina's

woensdag 20 november 2019

De S van Sint

De S van Sint, die kennen we allemaal wel als chocolade letter maar hij is er nu ook als mal van Dutch Doobadoo. Een leuke mal om te verwerken op een kaart en dat is dus precies wat ik heb gedaan.


Ik maakte eerst een passende basiskaart met daarop designpapier. Toen de S uitgeknipt en beplakt met designpapier.


Card Art S 470.713.753

Dit op de kaart geplakt met wat leuke huisjes  van Dutch Paper Art A5 Sinterklaas en een vintage Sinterklaas plaatje.


Op de randjes van de huisjes deed ik wat 3D sneeuw.


Ik maakte voor onderop de kaart een bloementoef en stanste 2 poezen uit die aan het klimmen zijn in de Sinterklaas nacht. Sint komt ze vĂ¡st elk jaar weer tegen.


De tekst is ook uit het Paper Art vel geknipt en is een leuke toevoeging op mijn vintage kaart. Dankjewel weer voor jullie bezoek op het blog en misschien heb ik wel wat inspiratie gebracht voor jullie Sinterklaas kaart.

1 opmerking: