Pagina's

maandag 4 november 2019

Vro-ho-ho-lijke Kerst Groetjes

Hallo allemaal,

Wat hebben we toch superleuke kerstmallen bij Dutch Doobadoo. En alsof het nog niet genoeg is, hebben we er deze maand nog meer bij gekregen. Is dat leuk of is dat leuk? Ik vind het in ieder geval superleuk haha. Voor vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Card Art NOEL.


Op de voorkant van de kaart zie je de nieuwe Card Art Noël. Ik heb deze card art gemat met het Noor! Design papier Joy to the World.  

Card Art Noël
470.713.734
470.713.734 Card Art Noel

Ik vond het een beetje kaal om de tekst zo te gebruiken als kerstkaart. Al kan dat natuurlijk wel. Ik ben gaan snuffelen in mijn map met de Dutch Doobadoo shape arts en kwam uit bij de Shape Art Chord A5. Deze shape art heb ik overgenomen uit kraft, wit cardstock en designpapier. komt.

Shape Art Chord A5
470.713.162
470.713.162 Shape Art Chord A5

Daarna heb ik de Card Art Noel erop geplakt. Dit heb ik gedaan met 3d foamtape zodat de tekst iets naar voren



Ik heb de kaart verder opgepimpt met de Bella Lulu Gnomes. Ook de tekst komt uit dit knipvel. Aan de zijkant heb ik nog een Noor! Design randmal geplakt.


Toen ik de kaart af had, vond ik het bij de letter L toch wel wat kaal. Ik miste iets hier. Bij Noor! Design hebben ze superleuke kerstboompjes en deze pasten precies op deze plek. Ik heb de boompjes uit kraft gestanst. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


3 opmerkingen: