Pagina's

zondag 10 november 2019

De zak van Sinterklaas

Vandaag laat ik jullie een Sinterklaaskaartje zien, gemaakt met de leuke Card Art Zak 470.713.754.


Ik heb de mal eerst op wit linnenkarton getekend en daarna de kleinere nog een keer op kraft karton.


Randjes geinkt met distress inkt vintage photo en daarna heb ik diverse sinterklaas plaatjes met elkaar gecombineerd op het onderste gedeelte van de zak. Tussen de 2 delen in plakte ik een touwtje.
De tekst Welkom Sint en Piet knipte ik uit Dutch Paper Art A5 Sinterklaas en ook nog de maan en een paar sterretjes.


De tekst Welkom Sint en Piet knipte ik uit Dutch Paper Art A5 Sinterklaas en ook nog de maan en een paar sterretjes.


Ik maakte verschillende bloemen toeven en ook nog een standaardje om het kaartje op te kunnen zetten. 


Van een stukje jute heb ik nog een heel klein zakje gemaakt gewoon leuk om er nog bij te plakken toch? Een hele leuke mal die je op vele manieren kunt gebruiken.

Dankjewel dat jullie weer even langs zijn gekomen op dit blog en graag tot een volgende keer.

2 opmerkingen: