Pagina's

woensdag 27 november 2019

Home for Christmas

Vandaag kom ik jullie mijn kaartje laten zien gemaakt met Dutch Card Art Fireplace en de Dutch doobadoo ovaal  470.713.744 en 470.713.120.


Zoals jullie kunnen zien heb ik de ovaal in 2 maten omgetekend en uitgeknipt.  met linnenkarton en 1 met designpapier. 


Daarna ben ik de open haard op linnenkarton uit gaan tekenen en knippen en vervolgens de losse stukken ook op designpapier.


Ik heb dit eerst allemaal vastgelijmd en toen de basis klaar was ben ik mijn magnoliastempeltje in gaan kleuren met copic markers.


Vervolgens ben ik gaan knippen in het prachtige Mintay Papers design papier Home for Christmas.
Alle losse items op de kaart zijn geknipt uit het papier en met elkaar gecombineerd.


Zo kun je zelf samenstellen wat je op je open haard wil doen om hem te versieren.


Ook het haardvuur is uit het papier en alles wat er vóór de haard ligt. Hier en daar een klein kant-en-klaar bloemetje, wat pareltjes en wat foambolletjes clay en voila, kerstkaart is weer klaar. Tekstje erbij, standaardje , en ik moet nog vertellen dat ik de randjes beinkt heb met distress ink vintage photo.

Dit was het weer voor vandaag. Graag weer tot snel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten