Pagina's

zondag 1 december 2019

Dutch Doobadoo Challenge #58

Met het winterse weer is het lekker om je jas, sjaal en das aan te hebben. Onze Dutch Doobadoo challenge staat ook in het teken van winter.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Het is het Card Art model 470.713.748 deze keer. 

Natuurlijk heeft het Dutch Doobadoo team weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt ter inspiratie.

Corry

Plony

Tineke

Monique

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind december 2019 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook. Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind december met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.  
  
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

3 opmerkingen:

  1. Ha, gelukkig heb ik deze mal en kan ik meedoen met deze leuke challenge. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt met deze mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten. Ik doe mee met de challenge mijn kaart is niet zo mooi als die va jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terugkreeg, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft te herenigen. Toen ik contact opnam met baba Amiso, gaf hij een liefdesbetovering voor mij en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en begon me te smeken . Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso the Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel veel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheiding, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen