Pagina's

maandag 16 december 2019

Challenge #58

De laatste maand van het jaar is begonnen. En zo is bijna ook dit jaar weer om. En dus ook de laatste challenge van dit jaar bij Dutch Doobadoo is gestart. Voor deze maand is de sketch gekozen met een wintermuts. Voor mijn voorbeeld heb ik nog even snel een muts met kabel erin gebreid.


Card art Winter Hat heb ik 2x op wit cardstock getekend en uitgeknipt.  Voor de achterkant heb ik een vouwlijn gerild en de bovenste delen tegen elkaar geplakt. Nu is het een dubbele kaart en kan dus blijven staan.

Card art Winter Hat 470.713.748

Daarna de mal overgetekend op designpapier Nordic Spirits van Scrap A Cup en Home for Christmas. Alle randen van het designpapier zijn aangezet met witte gesso.


De bloementoef bestaat uit een poinsettia, larix, mistletoe en elzenpropjes. Een banner met tekst steekt er onderuit en een paar schaatsen.



Bij een paar boompjes staat een sneeuwpop in sneeuw van foamball clay. Als laatste heb ik nog wat witte spetters gemaakt met verdunde witte gesso.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten