Pagina's

donderdag 19 december 2019

Fijne Kerst



Hallo allemaal,

Ik heb weer een kerstkaart gemaakt,  inmiddels heb ik er al we wat klaar maar we gaan gewoon 
door het is nog lang geen kerst. 


Dit keer heb ik een kaart gemaakt met deze nieuwe Dutch Doobadoo mal.


De Dutch Card Art 4 Bendy
470 713 743

Ik heb de basiskaart overgetrokken op blauw cardstock. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met kerst desginpapier. Ik heb het designpapier nog een keer gemat op rood papier. Hierna ben ik aan de slag gegaan met de verschillende kerststansen. 


Ik ben dit keer flink aan de slag gegaan met zilver glitter papier. Heerlijk voor de kerst. 


Het labbeltje heb ik dus gemaakt een label en stansen set,  ik heb alleen een kersttekst gebruikt. Die heb ik gestempeld met vera mark inkt, waar ik embossingpoeder overheen gestrooid heb. 


Hierdoor krijg je zo'n mooie witte tekst. Met een witte fine-liner heb ik nog een kadertje gemaakt. 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden. Tot de volgende keer. Fijne dag nog vandaag.

Groetjes Mirande

1 opmerking: