Pagina's

dinsdag 17 december 2019

I love Christmas

Vandaag een kaartje voor jullie met de Dutchdoobadoo swing card art oval flaps 470.713.337.


Een kerstkaartje want daar zijn we volop mee bezig allemaal en ik maak ze ook heel graag.


Eigenlijk is het weer heel simpel, je trekt de mal om en de kleinere maat op je designpapier en de basis is klaar. 


Ik heb langs de randen leuke borders gebruikt van Laser paper art a5 borders 472.948.020 en die tussen het linnenkarton en het designpapier geplakt.


Heerlijk als je even niet wilt of kunt uitdraaien. Kant-en-klaar is ook wel eens prettig. Verder heb ik natuurlijk een mooi plaatje gebruikt, bloemen en een stukje kant en de mooie poinsettia bovenaan mijn kaartje.


Je kunt je kaartje aankleden zoals je wilt. Ik houd ervan om combinaties te maken in toefjes bij elkaar maar dat staat iedereen natuurlijk vrij om te maken waar je je lekker bij voelt. Misschien heb ik jullie weer een beetje geinspireerd, dat zou leuk zijn.

Graag weer tot de volgende keer.

xxx 


1 opmerking: