Pagina's

dinsdag 24 december 2019

Happy Birthday

Mannenkaarten zijn niet echt mijn ding. Ik kan er niet mijn favoriete dingetjes op kwijt maar soms heb je ze gewoon nodig. 


Met de Dutch Card Art Tie 470.713.738 ben ik aan de slag gegaan om een kaartje te maken voor mijn jarige schoonzoon. Ik denk wel dat hij het kan waarderen dan schoonmoeders voor hem aan de freubel is geweest.



Fijn dat Dutchdoobadoo van die handige mallen heeft waarmee je betrekkelijk snel een kaartje kan maken. Ik heb de mal omgetrokken en uitgeknipt, nog een keer de kleinere versie uit designpapier geknipt en dan ben je al heel ver.




Uit een plaatje heb ik de jongeman geknipt, een hekje uitgedraaid en een stukje daarvan opgeplakt met de jongen die er tegenaan leunt. Ik had nog een stukje kurk waaruit ik de poes en de bij heb gestanst, houten cijfertjes erbij en nog een kant en klaar stukje kurk met 100 % erop. Touwtje dubbel bovenaan eromheen gestrikt en daar 2 kopspeldjes in gestoken voor de fun. De randjes heb ik allemaal beinkt met distress ink vintage photo. 
Je ziet dus wel dat het te doen is, zelfs voor mij.




Lieve groetjes 


3 opmerkingen:

  1. Deze stropdas plaatste ik eigenlijk niet bij jou, keek ook naar de stropdas en zag pas op het laatst jou naam eronder, kan je toch wel zien dat je steil herkenbaar is maar dit totaal nieuw voor ons.Mooi gemaakt en denk dat je schoonzoon hem prachtig vind.
    Voor jullie fijne feestdagen en voor het nieuwe jaar alle goeds gewenst.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My name is Riana from USA i want to testify of a powerful spell caster who return my ex boyfriend,it all started when i took his phone and saw a lady message him that she enjoyed the last time and i confronted him about it he was angry and and stop talking to me from that day he started acting strange then he told me he didn't want me anymore that he loves someone else i was so diver-stated i cried all day and night he blocked me from his Instagram and on phone so i couldn't reach him anymore this made me sad and cry even the more i was searching for something online when i saw a comment about Dr Ogudugu great work i contacted him and told him about my problems and i did everything he asked me to do he told me after 24hrs my ex will return back to me well i doubted him though because my ex didn't want to have anything to do with me anymore the next day to my greatest surprise he called me and was begging me to give him another chance now we are both happy together all thanks to Dr Ogudugu he can also help you contact greatogudugu@gmail.com/WhatsApp: +2348063739701

    BeantwoordenVerwijderen