Pagina's

zaterdag 21 december 2019

You don't get older, you get Better!

Hallo allemaal,

Verjaardagskaarten hebben we allemaal wel eens nodig. En hoe leuk is het om deze zelf te maken. In de nieuwe collectie van september hebben we een superleuke verjaardagsmal - de Card Art Jarig-  erbij gekregen. Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb er een mannenkaart van gemaakt.


 Het mannendesignpapier dat ik gebruikt heb, is van Noor! Design Gentlemen Style. De tekst komt uit de bijpassende labelvellen Gentlemen Style.

Dutch Fold Card Art Jarig
470.713.731
 470.713.731 Fold Card Art Jarig



 Zie je de leuke snor op de letter A? Deze komt uit de Paper Art Black Mustaches. Bij Dutch Doobadoo hebben we vele Paper Art vellen. Dit zijn gelaserde vellen met diverse afbeeldingen in een bepaald thema. Meestal zijn ze wit. Deze kun je wit laten maar ook op kleur brengen. Maar we hebben ook zwarte Paper Art vellen, waaronder deze snorren, hoeden en brillen. t. 

Dutch Paper Art Black Mustaches
472.950.002
472.950.002 Laser Paper Art A5 black Mustaches

Ze zijn zo leuk en ook makkelijk om te gebruiken. Je knipt ze uit het vel en ze zijn direct te gebruiken op je kaar


Ook de hoed komt uit deze Paper Art. Het mannetje komt uit een Bella Lulu knipvel.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten