Pagina's

vrijdag 6 december 2019

Home for Christmas

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien met de Dutch Doobadoo shape art Lily 470.713.184. Een heerlijke grote mal waar je dus ook lekker veel op kwijt kan. Ik heb Mintay Papers Home for Christmas gebruikt op mijn basiskaart om daarna op te kunnen bouwen met de bloemen die ik heb uitgeknipt.


Bovenaan de uitgeknipte bloemen en een mooie ronde kerstmal. In deze mal een blister verwerkt met wat sneeuw.


Links onderaan een lantaarn toegevoegd, kaneelstokjes, een poinsettia en een kom, allemaal uit het designpapier geknipt. Rechts onderaan een poinsettia uitgedraaid. Allebei de bloemen 2x uit silk foam gedraaid en een klein beetje bewerkt met wat gesso en wat glitterlijm.


De meeldraadjes kort geknipt en in het hart gelijmd met daarop nog een button. Achteraf vond ik de kleur van de button wel heel hard dus die heb ik nog een beetje wit gemaakt om in de winterse stijl te blijven. Een gaatje rechts bovenaan gemaakt en een koordje erdoor gedaan, dan kan het kaartje worden opgehangen.

Dit was het weer voor vandaag, graag weer tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten