Pagina's

maandag 16 december 2019

Merry Christmas


Hallo allemaal,

Van de pakezel  kun een heel schattig rendier maken.  Ik wilde deze ook heel graag een keer maken en toen ontstond er deze kerstkaart. 


Met de mal van de kerstklok van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt. Dutch Doobadoo Shape Art 2x Christmas bells 470 713 722. Ik heb voor deze kaart de grote kerstklok gebruikt. 


Ik heb de basiskaart overgetrokken op Kraft. Vervolgens heb ik design papier uit een papierblokje. De witte rand met de tekst "Merry Christmas heb ik gemaakt met een stans. 


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansmallen.  De 2 kerstbomen heb ik uit 2 verschillende kleuren groen papier gestanst en daarna bewerkt met witte gesso.


Bovenaan de klok heb ik een rood lintje gemaakt, die ik heb vastgeknoopt met een bruin touwtje. De sneeuwvlokjes zijn brads/splitpennen.


Als laatste heb ik nog enkele pareltjes onderaan de kaart geplakt,  dit stellen sneeuwvlokjes voor. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

1 opmerking: