Pagina's

woensdag 4 december 2019

Zak van Sinterklaas

Lieve lezers,

De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas. De zak van Sinterklaas, oh jongens jongens het is zo'n baas!

Onderdeel van de Sinterklaascollectie van Dutch Doobadoo is de mal van de zak van Sinterklaas. Ik ben er mee aan de slag gegaan in mijn herinneringenboek met foto's van zowel mijn dochter als zoon.


Ik ben gestart met het tekenen van de mal op jute.



Vervolgens ben ik me gaan uitleven met stempelen, waarna ik aan het kleuren ben gegaan met waterverf. Een goed schaartje is overigens wel zo fijn bij het uitknippen van dit soort plaatjes.


De zak van jute heb ik met een gel medium geplakt op leuk steentjespapier. Je ziet deze lijm na drogen helemaal niet meer en het glimt ook niet. Ideaal voor deze klusjes.


Ik heb label gemaakt en ook nog wat cadeautjes met het stencil van de Sinterklaascollectie van Dutch Doobadoo.


  

Daarna, plakken! Tip; niet alle plaatjes volledig lijmen, zodat je later nog elementjes erachter kan plakken.




Dit is het eindresultaat, ik vind 'm heerlijk vrolijk geworden!


Fijne dag en fijne Sinterklaastijd toegewenst.

Groetjes, Reanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten