Pagina's

donderdag 30 april 2020

Proost

Hallo allemaal,

In deze Corona tijd is het niet zo heel leuk om jarig te zijn. Om de jarige toch een beetje een feestelijk gevoel te geven, is een kaartje sturen toch het minste wat je kunt doen. Daarom heb ik vandaag voor jullie een verjaardagskaartje gemaakt in lekker vrolijke kleuren.  


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Lily gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Let's Party.

Dutch Shape Art Lily
470.713.184
470.713.184 Dutch Doobadoo Shape Lily



Bovenop deze strook heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Proost geplakt. Ook hiervan heb ik de binnenmaten van de mal overgenomen uit het designpapier.

Dutch Card Art Proost
470.713.777
470.713.777 Card Art Proost


Bovenop de kaart heb ik de mal Birthday vanNoor! Design geplakt.  



De leuke plaatjes en teksten komen uit het Bella Lulu knipvel Biertje. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten