Pagina's

maandag 6 april 2020

Life is Too Short to be Normal

Hallo bloglezers.

Wat leuk dat jullie vandaag weer hier komen kijken wat wij, het designteam, iedere keer weer maken met die fantastische Dutch Doobadoo collectie. 


Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik deze Art Journal pagina op A4 formaat, gemaakt heb.


Op aquarelpapier heb ik met structuurpasta de mask gebruikt.



Met oxide inkt heb ik kleur op het blad aangebracht. Toen de oxide inkt droog was heb ik met een mask (Dutch Mask Art Grunge) accenten aangebracht met de Cadence Dora Perla Reliëf Paste (petrol kleur).

  

Vervolgens heb ik heel veel takjes gestanst en deze takjes met aquarelverf geverfd. Wat tekststrookjes en papieren embellishments maken de pagina af. 


En natuurlijk kon ik het ook deze keer niet laten om met de spatkwast spetters op mijn pagina te maken. De bloemen heb ik vastgeplakt met de Dutch Doobadoo lijm.


Deze pagina heb ik gemaakt tijdens een scrapweekend waarin ik met 16 dames een lang weekend heerlijk creatief bezig ben geweest.


Het was erg verrassend om te horen dat men het of helemaal niets vond wat ik gemaakt had,
of er juist razend enthousiast over was. Ik heb in ieder geval weer een paar heerlijke uurtjes gehad om dit te maken.

Leuk dat je weer hier kwam kijken. Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

2 opmerkingen: