Pagina's

dinsdag 7 april 2020

Life is like a Cup of Tea

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een theekaart gemaakt. Ik heb hiervoor de toffe Card Art Bridgefold gebruikt.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen op wit cardstock en de rillijnen gerild. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Afternoon Tea.

Dutch Card Art Bridgefold
470.713.339
470.713.339 Fold Art Drieluik


De randjes van het designpapier heb ik bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo en ruw gemaakt met de distresser. Langs de randjes heb ik een smalle randmal geplakt.  Op een theekaart mag natuurlijk een theepot met vork en lepeltje niet ontbreken.


Dit is de rechterkant van de kaart. Met ook hier weer de leuke theekopjes en schoteltjes.


De mal heb ik met 3D foam op het designpapier geplakt. Zo ontstaat er iets ruimte achter de mal en kun je er wat achter schuiven, zoals bijvoorbeeld bingokaartjes.

De kaart heb ik opgepimpt met diverse Noor! Design mallen, designpapier en labelvellen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: